Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag läser också i trådarna, men nu känns det inte längre som "min" tråd, eftersom det dykt upp så många nya efter att jag lämnade tråden... Siktar på sommartråden nu.Det går sådär att hålla sig från den här tråden Ännu värre är att jag har svårt att hålla mig från vår-tråden och har ren och skär avundsjuka mot de som är kvar (glada för deras skull, ja. Men avundsjuk ).
Idag har jag varit och köpt två olika klädpaket. Hoppas få användning för dem 2016.
Har mens nu trots att jag inte haft ÄL efter jag slutade blöda. Hade ett par dagar under blödningen där det gick från bara bruna flytningar till mer slem, så funderar på om jag hade ÄL då.
Min första ägglossning efter mitt MA var också en aning skum. Är nog inte alltför ovanligt att i alla fall den första cykeln efter ett missfall är lite uddaDet går sådär att hålla sig från den här tråden Ännu värre är att jag har svårt att hålla mig från vår-tråden och har ren och skär avundsjuka mot de som är kvar (glada för deras skull, ja. Men avundsjuk ).
Idag har jag varit och köpt två olika klädpaket. Hoppas få användning för dem 2016.
Har mens nu trots att jag inte haft ÄL efter jag slutade blöda. Hade ett par dagar under blödningen där det gick från bara bruna flytningar till mer slem, så funderar på om jag hade ÄL då.
Håller så tummarna för att du (och jag ) kommer tillhöra sommartråden 2016.Jag läser också i trådarna, men nu känns det inte längre som "min" tråd, eftersom det dykt upp så många nya efter att jag lämnade tråden... Siktar på sommartråden nu.
och @lil-sis !Håller så tummarna för att du (och jag ) kommer tillhöra sommartråden 2016.
Håller så tummarna för att du (och jag ) kommer tillhöra sommartråden 2016.
Hoppas alla som vill och befinner sig i den här tråden får vara med i en sommartråd för 2016
Tänker att sommar är juni-augusti, höst september-november, vinter december-februari vår mars-maj?Men när startar sommaren? Jag tänkte ev förgylla den med sarkasmer, längtan efter piffiga drinkar och opastöriserad ost lindad med lufttorkad skinka.
Tänker att sommar är juni-augusti, höst september-november, vinter december-februari vår mars-maj?
Förlåt, har inte hängt med. testa graviditet?Hmm, vi får se alltså. Jag ska troligen testa om en vecka, eller så väntar jag och ser vad som händer.
Klart asläskigt i alla fall och jag är nog mest förvånad av alla ( bortsett från @niphredil och @Petruska som är i chock).
Förlåt, har inte hängt med. testa graviditet?
Här blir det test torsdag/fredag om mensen inte kommer. Har nått sjukt lugn i kroppen som jag inte alls känner igen, är så himla avslappnad inför det hela.
Du vet väl att det i denna tråd är obligatoriskt att testa minst två ggr per dag fr.o.m. dagen efter äl?Hmm, vi får se alltså. Jag ska troligen testa om en vecka, eller så väntar jag och ser vad som händer.
Klart asläskigt i alla fall och jag är nog mest förvånad av alla ( bortsett från @niphredil och @Petruska som är i chock).
Ja förr eller senare så märks det ju, antingen är man gravid eller så är man det inte helt enkelt Stickan är knappast det som avgör. Håller tummen för dig oavsett om du kissar sticka eller inte när har du BIM?Jo, är eventuellt gravid. Men jag är måttligt sugen på att kissa på stickor så överväger att bara vänta och se.
Ja jag behöver tid att smälta det här!Hmm, vi får se alltså. Jag ska troligen testa om en vecka, eller så väntar jag och ser vad som händer.
Ja jag behöver tid att smälta det här!