En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Första veckan med Provera och jag är helt slut, jättetrött och lätt nedstämd. Hoppas på att annat i kroppen är lika lättpåverkat.

Det går sådär att hålla sig från den här tråden :meh: Ännu värre är att jag har svårt att hålla mig från vår-tråden och har ren och skär avundsjuka mot de som är kvar (glada för deras skull, ja. Men avundsjuk :wtf:).

Idag har jag varit och köpt två olika klädpaket. Hoppas få användning för dem 2016.

Har mens nu trots att jag inte haft ÄL efter jag slutade blöda. Hade ett par dagar under blödningen där det gick från bara bruna flytningar till mer slem, så funderar på om jag hade ÄL då.

Det går sådär att hålla sig från den här tråden :meh: Ännu värre är att jag har svårt att hålla mig från vår-tråden och har ren och skär avundsjuka mot de som är kvar (glada för deras skull, ja. Men avundsjuk :wtf:).

Idag har jag varit och köpt två olika klädpaket. Hoppas få användning för dem 2016.

Har mens nu trots att jag inte haft ÄL efter jag slutade blöda. Hade ett par dagar under blödningen där det gick från bara bruna flytningar till mer slem, så funderar på om jag hade ÄL då.
Jag läser också i trådarna, men nu känns det inte längre som "min" tråd, eftersom det dykt upp så många nya efter att jag lämnade tråden... Siktar på sommartråden nu.

Min första ägglossning efter mitt MA var också en aning skum. Är nog inte alltför ovanligt att i alla fall den första cykeln efter ett missfall är lite udda :)

(Du man får faktiskt lov att vara avundsjuk. Så avundsjuka på du bara. Det är en del av läkeprocessen :heart)

Hmm, vi får se alltså. Jag ska troligen testa om en vecka, eller så väntar jag och ser vad som händer.
Klart asläskigt i alla fall och jag är nog mest förvånad av alla ( bortsett från @niphredil och @Petruska som är i chock).
Förlåt, har inte hängt med. testa graviditet? :bump:
Här blir det test torsdag/fredag om mensen inte kommer. Har nått sjukt lugn i kroppen som jag inte alls känner igen, är så himla avslappnad inför det hela.

Förlåt, har inte hängt med. testa graviditet? :bump:
Här blir det test torsdag/fredag om mensen inte kommer. Har nått sjukt lugn i kroppen som jag inte alls känner igen, är så himla avslappnad inför det hela.

Jo, är eventuellt gravid. Men jag är måttligt sugen på att kissa på stickor så överväger att bara vänta och se.

Jo, är eventuellt gravid. Men jag är måttligt sugen på att kissa på stickor så överväger att bara vänta och se.
Ja förr eller senare så märks det ju, antingen är man gravid eller så är man det inte helt enkelt :) Stickan är knappast det som avgör. Håller tummen för dig oavsett om du kissar sticka eller inte :bump: när har du BIM?

Alltså, BIM vet jag inte vad det är (bibimbap:D )och äl=ägglossning?
Har ingen koll på något av det, hade ett tidigt missfall för ett tag sedan. Men jag är typen som blir överraskad varje gång jag får mens, har ingen som helst koll och har aldrig haft. Det ger sig, tänker jag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Gravid - 1år Ny tråd! Håller tummarna för många plus i denna tråd! Mvh Miks
98 99 100
Svar
1 991
· Visningar
193 758
Senast: Miks
·
  • Låst
Övr. Barn Nu kör vi en ny tråd där vi hoppas på att inte så många fastnar utan får flytta över till föräldrartrådar istället :love: Mvh Miks
98 99 100
Svar
1 983
· Visningar
172 920
Senast: moster
·
  • Låst
Gravid - 1år Hyldeblomst ÄL ca 11/1 BIM runt 25/1 Flutterdash ÄL 12/1 BIM 26/1, tredje försöket, 27 år, inga barn Cynthia ÄL 14/1 BIM 28/1, Försökt i...
98 99 100
Svar
1 995
· Visningar
166 469
Senast: em-pirre
·
Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 669

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka