Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!Grattis alla plussare!
Nu fick jag äntligen tag i test och plussade väl på sekunden kan man säga. Har uppenbarligen inga problem att bli gravid när vi träffar äl. Får hoppas att det där med MF blir en engångs företeelse!
Tack alla!Grattis!
Grattis alla plussare!
Nu fick jag äntligen tag i test och plussade väl på sekunden kan man säga. Har uppenbarligen inga problem att bli gravid när vi träffar äl. Får hoppas att det där med MF blir en engångs företeelse!
Underbart! GrattisGrattis alla plussare!
Det låter som en vanlig mens. När hade du mens sist?Just nu är jag väldigt tveksam över att jag kommer ta bort mig från listan på länge.
Ont i mitten (livmodern), ingen aptit ö h t, superömma pattar. Blöder. Rött. I klass med en "normal svår dag" (d v s i underkant av vad jag brukar ha vid mens).
25-28/6. Så att få mens nu är väldigt tidigt för mig enligt det senaste halvårets långa cykler. Hade utslag på ÄL-test för 1,5 vecka sen.Det låter som en vanlig mens. När hade du mens sist?
Undra om du börjar få kortare cykler. Hade ju varit bra. Var det första gången du fick utslag på älstickorna?25-28/6. Så att få mens nu är väldigt tidigt för mig enligt det senaste halvårets långa cykler. Hade utslag på ÄL-test för 1,5 vecka sen.
Men ja, detta är nog helt vanlig normal-mens. Varför vara konsekvent?
Undra om du börjar få kortare cykler. Hade ju varit bra. Var det första gången du fick utslag på älstickorna?
Hur långt efter äl hade du mens sist?Ja...men att gå från 51 till 27 dagar är lite...häftigt...
Positivt ÄL-test både juni och juli.
Fast lite kort lutealfas?Hur långt efter äl hade du mens sist?
51 dagar är inte normalt men 27 dagar är ju fullt normalt. Hade du kunnat ha 27 dagar i några cykler till hade det ju varit toppen.
Jo exakt det var därför jag frågade om det förekommit positiva ältest förut och efter hur lång tid mensen kom då.Fast lite kort lutealfas?
Vilken app har du? På min kunde man fylla i både positivt äl-test och äl. Fyllde man i äl så ändrades appen, men fyllde man i positivt test krävdes resultat för två dagar, av någon anledning...Grattis till alla plussare! Det har rasslat till rejält nu!
Testat en gång per dag resten av veckan men nu är äl-testet nästan helt blankt så då var det äl som kom extra tidigt. Appen ändrade inte datum för bim men jag antar att den egentligen borde vara några dagar tidigare den också.
BeastieBabe - ÄL 20/4 BIM 4/5, Försökt sedan aug 13, 32 år, inga barn
Mikatela - ÄL 12/6 BIM 28/6. 27 år, inga barn
Safir - ÄL 25/6 BIM 9/7, Försök nr 11, 28 år, inga barn
Cynthia - ÄL 28/6 BIM 12/7 Försökt i över ett år, 31 år, inga barn
Hyldeblomst - ÄL runt 7/7 BIM ca 20/7. Försök nr 6 efter missfall, 31 år, inga barn
Flutterdash ÄL 15/7 BIM 29/7, 27 år, 10:e försöket, inga barn
Terqa - ÄL 18/7 BIM 1/8, inga försök än, 32 år, ett barn
Lazy Lady -ÄL 20/7 BIM 3/8, försök nr 2. 34år, inga barn
turotur BIM 21/7
MEJ84 - ÄL 20/7, BIM 4/8. Försök nr 12, 31 år, inga barn
paprika - ÄL 19/7 BIM 5/8, Försök nr 7, 28 år, inga barn
Is - ÄL 25/7 BIM 8/8, utan p medel sedan sep 14, 26 år, inga barn
Monifa - ÄL 25/7 BIM 8/8, 23 år, inga barn
BubbelA- ÄL 1/8 BIM 12/8, Försök 1, 28 år, inga barn
lil-sis - väntar på ägglossning och IVF, 34(!!) år, inga barn, slutade med p-medel feb 13, X i nov 13 (höger äggledare uttagen akut), X/MF i maj 14. Spolning/koll av livmoder/katetertest augusti
malumbub - letar efter ÄL, oskyddat sedan 2011, seriöst sedan 2014, 32 år, inga barn
Akvileja - inväntar mens efter missfall. 31 år, inga barn.
viadukt - inväntar normal menscykel (d.v.s. inte 90 dagar...) efter p-pillerstopp, 28 år, inga barn.
Hanna_90 - inväntar mens och ngn form av cykel efter p-piller, 25år, inga barn
Whirlie - inväntar att kroppen ska återställa sig efter MF. Uppsatt på kö till IVF.
ninsan - inväntar ÄL pga oregelbunden mens, ett MF, 31 år, inga barn
Humla - Tredje försöket, 30 år, inga barn. Oklart om ägglossning, oregelbunden cykel.
Vilken app har du? På min kunde man fylla i både positivt äl-test och äl. Fyllde man i äl så ändrades appen, men fyllde man i positivt test krävdes resultat för två dagar, av någon anledning...
Hängde inte BIM med? Jag har för mig att min gjorde det. Men nu är det två år sedan så det kan ju vara någon bugg som dykt upp.Jag har P tracker. Sedan jag fixade betalvarianten kan jag ändra äl manuellt, men bim hängde inte med. Positivt äl-test kan jag inte fylla i någonstans.
Hur långt efter äl hade du mens sist?
51 dagar är inte normalt men 27 dagar är ju fullt normalt. Hade du kunnat ha 27 dagar i några cykler till hade det ju varit toppen.