Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
BeklagarFår (tyvärr) göra comeback i tråden efter missfall i v 7... Uppdaterar när systemet är igång igen, förra gången gick det på tre veckor.
Lös det kvinna, lös detSka se om jag kan lösa morgondagens testning. Sommartiden ställer till det för mig. Börjar jobba kl 7, d v s kl 6 enligt monitorn. Jag kanske kan hålla mig till kl 6, d v s 5...och då tror jag det är för tidigt för monitorn än.
Jag beklagar! Men det är ju helt rätt tänkt!! Nästa gång håller det!Tack! Har ändå tagit det ok, vi vet iaf att vi kan bli gravida. Bättre lycka nästa gång osv... Det är ju konstigt nog "normalt"!
För övrigt nivå 2 idag, igen.
Lös det kvinna, lös det
Phu! Blev lite nervös där ett tag.....Jo, jag får helt enkelt kissa på burk och testa inom rätt tidsintervall.
Får (tyvärr) göra comeback i tråden efter missfall i v 7... Uppdaterar när systemet är igång igen, förra gången gick det på tre veckor.
Jo, jag får helt enkelt kissa på burk och testa inom rätt tidsintervall.
Torsdag???? Så du tycker att vi andra skall få stå ut tills torsdagJag börjar misstänka (läs: hoppas) att försök nr 15 var ett lyckoskott. Fortfarande ingen mens i sikte och jag är så vansinnigt trött att det känns näst intill omöjligt att ta sig igenom en hel dag utan en tupplur. Lite lätt illamående som inte går över under dagen. (Har mått lite illa på mornarna sedan jag började med vitamin/mineral-tillskott på mornarna - dvs i sig inget tecken). Inbillar mig dessutom att brösten är lite ömma, men så har jag ju inbillat mig gravidtecken förr utan att det varit något liv i magen.
Vågar dock inte testa av rädsla för att bli besviken utan tänker att jag väntar tills jag gått över även den cykeln som varit längst eftersom det faktiskt har knasat med just cykellängd i vinter. Så på torsdag kör vi test om inte mensen infunnit sig innan dess. Har dock mensvärk från och till så är redo på att bli besviken när som helst.
Torsdag???? Så du tycker att vi andra skall få stå ut tills torsdag
Elaka människa
Håller tummarna!
Jag har klar och tydlig Äl-smärta på höger sida. Hur skumt är inte det?!
Fantomsmärtor?
Egentligen är det ju helt ologiskt det här med att inte våga testa - antingen är jag gravid eller inte och huruvida jag väntar med att testa eller inte spelar ju ingen som helst roll. Men så är det där lilla hoppet man inte vill släcka...
Jag förstår vad du menar. Men jag har svårt att tro att jag skulle kunna undvika att känna något. Det här gör ont!