Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är progesteron som testats. Men jag vet inte vilka siffror de fått. Gun sa bara att det var tveksamt om jag haft nån äl.Vad visade labbsvaret på dag 21? Vilka siffror? Jag antar att det är progesteronet som testats?
Ja, det är progesteron som testats. Men jag vet inte vilka siffror de fått. Gun sa bara att det var tveksamt om jag haft nån äl.
Jag är mest konfunderad över att det spänner och drar så mycket på olika håll i magen. Varför ska det behöva göra det när det ändå inte händer något? Det har varit så mer eller mindre de senaste tre cyklerna, men innan har jag aldrig känt något sånt.
Hur mycket har du känt efter förut?
Jag är ond.Men, men du loooooovade ju att det aldrig skulle hända igen......
En liten blödning vid äl kan vara helt normalt. Blöder man mera (flera dagar) hade jag kollat upp det eftersom det nog klassats som spotting i sådana fall.Jag har börjat blöda omkring äl. Tog cellprov för inte så länge sedan och det visade inga förändringar. Google påstår att det inte är helt ovanligt med blödning vid äl, särskilt inte med stigande ålder Vad säger Bukeoraklet?
Ja det är duJag är ond.
Får (tyvärr) göra comeback i tråden efter missfall i v 7... Uppdaterar när systemet är igång igen, förra gången gick det på tre veckor.
Fy vad trist!!! KRAM!
Tungt.Får (tyvärr) göra comeback i tråden efter missfall i v 7... Uppdaterar när systemet är igång igen, förra gången gick det på tre veckor.
Ja det är du
Vad tråkigt, beklagarFår (tyvärr) göra comeback i tråden efter missfall i v 7... Uppdaterar när systemet är igång igen, förra gången gick det på tre veckor.
Tungt.
Och kanske ingen tröst just nu, men...då tog det sig i a f. Ni kan.
Vad tråkigt, beklagar