En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad visade labbsvaret på dag 21? Vilka siffror? Jag antar att det är progesteronet som testats?
Ja, det är progesteron som testats. Men jag vet inte vilka siffror de fått. Gun sa bara att det var tveksamt om jag haft nån äl.

Jag är mest konfunderad över att det spänner och drar så mycket på olika håll i magen. Varför ska det behöva göra det när det ändå inte händer något? Det har varit så mer eller mindre de senaste tre cyklerna, men innan har jag aldrig känt något sånt.

Ja, det är progesteron som testats. Men jag vet inte vilka siffror de fått. Gun sa bara att det var tveksamt om jag haft nån äl.

Jag är mest konfunderad över att det spänner och drar så mycket på olika håll i magen. Varför ska det behöva göra det när det ändå inte händer något? Det har varit så mer eller mindre de senaste tre cyklerna, men innan har jag aldrig känt något sånt.

Hur mycket har du känt efter förut?

Ponnyn går bara bättre och bättre och då tvekar jag lite på det här med barn.

Men å andra sidan är jag mest nöjd idag med att vi utan strul kunde åka iväg och löshoppa själva idag.

Att lämna pappa hemma är alltså inga problem mer än möjligen för hjärtat.

Ja om jag nu någonsin blir gravid och går tillräckligt många veckor...

Jag har börjat blöda omkring äl. Tog cellprov för inte så länge sedan och det visade inga förändringar. Google påstår att det inte är helt ovanligt med blödning vid äl, särskilt inte med stigande ålder :cautious: Vad säger Bukeoraklet?

Jag har börjat blöda omkring äl. Tog cellprov för inte så länge sedan och det visade inga förändringar. Google påstår att det inte är helt ovanligt med blödning vid äl, särskilt inte med stigande ålder :cautious: Vad säger Bukeoraklet?
En liten blödning vid äl kan vara helt normalt. Blöder man mera (flera dagar) hade jag kollat upp det eftersom det nog klassats som spotting i sådana fall.

Får (tyvärr) göra comeback i tråden efter missfall i v 7... Uppdaterar när systemet är igång igen, förra gången gick det på tre veckor.

Får (tyvärr) göra comeback i tråden efter missfall i v 7... Uppdaterar när systemet är igång igen, förra gången gick det på tre veckor.
Tungt.

Och kanske ingen tröst just nu, men...då tog det sig i a f. Ni kan.

Såg att du svarat själv samma sak.
Hoppas ni kommer igång "snabbt" igen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 541
Senast: orkide
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
466
Senast: Rosett
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 101
Senast: Rie
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka