Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan nog tyvärr konstatera att där var något fel med detta testet. Inte sett tillstymelse till något streck varken idag eller igår.Ojojoj... Idag när jag testade såg jag "tydligt" en skugga över var "+ sträcket " är. (inte sett de andra dagarna) Den försvann dock efter 5-6 minuter. Efter 15 min så är där ett tunt rött streck. DOCK är testet bara giltigt i 10 min. Men det blir spännande de närmsta dagarna ;-)
BIM idag om cyklen är jämn (vilket jag iofs inte tror) men är bara äl + 8 eller 9 idag. :-)
Håller tummarna för digKan nog tyvärr konstatera att där var något fel med detta testet. Inte sett tillstymelse till något streck varken idag eller igår.
Inga graviditetstecken heller.
Och jag tror inte jag är gravid, då jag tror vi var alldeles för tidiga med gymmandet.
MEEEN trots detta så fick jag huxflux för en timme sedan känslan "jag är gravid". Det är en känsla jag aldrig haft för, så får se om den är sann eller bara är kroppen som luras.
Än finns ju chansen, äl +10 (eller 11) samt BIM + 3 idag
Detta är lite "läskigt" faktiskt. Har flera gånger nu under em kommit på mig själv med att gå runt och le och tänka "jag är gravid ", för att i nästa sekund komma på "nä just det ja, jag har inte fått något plus ännu... "Håller tummarna för dig
Vet inte, var första gången jag testade med äl förrra månaden, då hade jag 9 dagar mellan (dag 10 fick jag mens).@vilse Det är ju fortfarande inte jättemånga dagar sedan ägglossning så än finns det ju hopp. Jag plussade på ÄL +12.
Brukar du ha 7 dagar mellan ägglossning och mens i vanliga fall?
Mvh Miks
med ÄL-test ska det ju varaVet inte, var första gången jag testade med äl förrra månaden,
Jag tycker inte om spänningBlir ju bara mer och mer spännande ju!
Då skulle man ju bara kunna hobby-nuppa! Det är mycket roligare än avels-nuppa! Tycker iaf
Mvh Miks