Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När det är du som betalar så borde du ha mer att säga till om. (Inom vissa gränser givetvis).Nej, jag vill egentligen vänta till måndag med äggplockning och återföring onsdag alt fredag nästa vecka. men det är inte gängse metod i Sverige tyvärr. Ska ta sista sprutan för den här gången om en halvtimme, den sk ägglossningssprutan. Ska be att få ett ordentligt samtal på onsdag eller fredag beroende på när de hinner.
Mycket humor är det viktigaste när barnalstrandet krånglar. Så länge man kan skämta om eländet så brukar allt vara lättareAlltså åh vad jag älskar min fästman! Vi pratade lite kort om mitt kommande gynbesök, och han som inte vet så mycket frågade lite om allting. Jag beskrev att jag har äggblåsor, men de är väldigt små. Han kommenterade på sitt vanliga humorspäckade sätt:
"Jag har större ägg än vad du har! Har du sagt det åt dem? Säg att jag har två jättestora ägg!"
(på finska använder man i talspråk främst ordet ägg om testiklarna)
Sen skrattade vi så vi grät. Han sade att han tänker kissa i muggen första gången han ska lämna spermaprov (på skoj alltså)
När det är du som betalar så borde du ha mer att säga till om. (Inom vissa gränser givetvis).
Din klinik verkar ju väldigt oflexibelt och inte det minsta mån om kunderna
Jo om han vill, men det har inte varit någon panik ännu. Just nu har det ju sett ut som att det är mig problemet ligger hos, så vi satsar på mig nu. Sen om det inte funkar nu med Pregnyl så blir det spermaprov. Annars är det ju dumt att äta clomifen.
Har en burk hemma.
Jätteskönt att du hittat en läkare som verkligen hjälper er6. Pregnylinjektion på recept att ta efter samlag på äl.(har redan hämtat ut en ampull)
Det är ju aldrig fel att kolla av spermierna. Kan ju vara bra att veta vad som funkar och inte bara det dom krånglarJo om han vill, men det har inte varit någon panik ännu. Just nu har det ju sett ut som att det är mig problemet ligger hos, så vi satsar på mig nu. Sen om det inte funkar nu med Pregnyl så blir det spermaprov. Annars är det ju dumt att äta clomifen.
Har en burk hemma.
Finns andra anledningar men jag skulle gissa att det är för att stimulera ägglossning.Jätteskönt att du hittat en läkare som verkligen hjälper er
Måste bara fråga vad punkt 6 innebär - vad gör den injektionen för något?
Pregnyl används för behandling av kvinnor som har nedsatt fruktsamhet för att stimulera ägglossning, förbereda folliklarna vid assisterad befruktning och som stöd i lutealfasen (första 2 veckorna efter ägglossningen)