Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ahaa, jag har helt enkelt nuppat för mycket
Ahaa, jag har helt enkelt nuppat för mycket
Haha, kan man verkligen nuppa FÖR mycket?
Gillar förresten uttrycket gymma... aldrig hört det förr! Nuppa is the shit liksom!
Kl
Min man sa precis att han skall åka och gymma ikväll efter att barnen somnat. Behöver jag vara orolig?
Nä man tror ju inte det. Men efter en snabb räkning så visar statistiken (i tråden) att det är säkrare att gymma bara en gång
Nä, skämt åsido sa frukthandlaren. Vi körde varannan dag under äl-veckan och sedan när vi har lust.
Min man sa precis att han skall åka och gymma ikväll efter att barnen somnat. Behöver jag vara orolig?
Inte så länge han inte laddar med mycket kolhydrater innan
Lite allmänt sådär..
Många har ju som argument mot ÄL-test att man liksom tappar sexlusten och att allt handlar om att göra barn. Upplever ni det så?
KL
Vad hände med den mysiga ÄL-Nuppa-BIM-gravtest-tråden? I'm in chock!!
Jag ser mig själv som en relativt utseendefixerad människa, jag är mån om mig själv, jag definierar mig själv utifrån hur jag ser ut. Trots allt detta så är jag inte ett dugg rädd för att få underlivsskador, hängmage osv. Tidigare var jag det, men jag ser det som att jag har mognat, insett vad som är viktigt här i livet.
För ett par år sedan kunde jag definiera mig med Vogue, men efter att ha diskuterat och lärt mig mycket av min mamma som är BM har min värld ändrats. Jag har mognat, jag har lyckats se saker ur ett annat perspektiv och insett att det inte är "omodernt" att föda vaginalt. Jag blir uppriktigt irriterad på att det anses som "omodernt", det är som att säga att fågelns vingar är omoderna, kroppen är skapt på ett visst sätt utifrån en anledning och för att ha en funktion.
Du är ju så klok Tora! Ska man försöka utan ÄL-tester först eller ska man köra med det direkt?
kl
Ja, det var värst vilken fart det blev på denna tråden ...
Jag tillhör en av de som helst inte vill ha barn i slutet av året, men allt kan man ju inte styra över som vi har konstaterat.
Men När ska man börja barnverkstaden om man vill ha barn tidigast i januari? Blir det maj då eller räknar jag tokigt?
Vi var på Macdonalds förut, räknas det?