Hade en magkänsla att denna månad inte var som vanligt inför mens. Tog ett TIDIGT gravtest beräknad mens om 6 dagar.
Det syns ett svagt sträck där, väldigt väldigt svagt men det ÄR ett sträck (eller alltså 2 sträck då men ni fattar ) !
Vågar inte hoppas allt för mycket ännu men det känns helt fantastisk än då att bara se det där sträcket!
Men genast börjar man tänka. Ska till tandläkaren på onsdag pga hål i visdomstanden, dom kommer ju fråga om jag är gravid eftersom dom alltid tar några bilder på tänderna längst bak... Tandläkaren är min moster ... känns inte som jag vill berätta för henne en att vi provar bli gravid än mindre att jag misstänker att jag är gravid....
Va skulle ni gjort.
Spontant tänker jag att hade jag inte varit så jäkla nyfiken så hade jag ju inte ens vetat om det där sträcket (som kanske, med tanke på tidigare historier, inte ens betyder något)
har för mig att tandläkarens röntgen är så "riktad" att man kan röntga fast man är gravid, om det är en sådan som de tar när man ligger i stolen. Senast jag röntgade tänderna gick inte ens tandläkaren ut ur rummet utan flyttade sig bara några meter bort