Nu måste denna Lilla böna stanna kvar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch så tråkigt!Är tillbaka efter ännu ett missfall, denna gången i vecka 12.
Och blev tillslut en skrapning då kroppen inte ville samarbeta.
Nu kör vi igen trots den tunga sorgen i hjärtat. Måtte det vara våran tur nu.
Tror att det är äl inom någon dag.
Hoppas inte klänningen är tight! Man kan vara ganska öm och svullen innan plock@lilleknodd2 och @Lönn
Grattis! Håller tummarna för er båda!
Här går behandlingen som planerat. Ska börja med hormonsprutor på onsdag. Preliminärt äggplock i v 38. Ska gifta mig precis innan, så kommer väl vara lite lagom hormonstinn på bröllopet.
Hoppas inte klänningen är tight! Man kan vara ganska öm och svullen innan plock
Individuellt. Var inte särskilt svullen innan äggplocket. Fick ut 21 ägg. När jag låg och vilade efter plocket däremot, då såg sambon hur min mage svullnade och det gjorde rätt så ont.Är det vanligt att man blir mycket om och svullen innan äggplock, eller är det som allt annat individuellt hur man reagerar? Jag brukar vara öm och svullen när jag har mensvärk, så det vet jag att jag kan hantera. (Blev lite värre nu vid nedregleringen faktiskt.) Hoppas att det blir hanterbart nu också. Ska på UL 12/9 och bröllopet är 15/9.
Själv kom min mens på bim +4.. väldigt surt! Sambon och jag har bestämt att köra som tusan den här månaden .
Äntligen!
På fjärde inseminationen fick vi äntligen ett plus.
TackStort grattis!!