Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har börjat vänja mej vid tanken nu, först blev jag lite svettig faktiskt Blir en bebis om året 3år i rad (om jag nu är gravid vill säga)Jag håller tummarna!
Här har de blodiga flytningarna gjort entré, punktligt 4 dagar före BIM, så den lär vara punktlig även den
Nu ska vi fira nyår (med massor av champange...) och sen ha en vecka i fjällen och sen är det jag som ringer till gyn!
Andra barnet ja. Tog ut spiralen i oktober, så inte särskilt länge. Men mensen har strulat (spottings, långdragen, oregelbunden) enda sedan den började efter förra graviditeten så jag har misstänkt att det är något som inte stämmer, mest sur att jag inte tagit tag i det innan.Tråkigt. Har ni försökt länge? (Denna gång, för visst har ni ett barn sen innan)?
Mensen här, justerar mina datum.
- Flixon ÄL 17/10 BIM 31/10
- Latsigini - ÄL ca 8/11, BIM ca 22/11, första försöket denna omgång, inga barn
-_Zacke_ BIM 23/11. Försökt sen Januari 2015. Inga barn, ett MA och ett MF.
- Zvinto - ÄL 3/12, BIM runt 18/12. Försök 11, andra barnet
- Hedblomster, ÄL 12/1, BIM 27/1. Försök 10, 7e försöket efter X. Inga barn sen tidigare.
- Ingela_S - ÄL ca 18/12, BIM ca 30/12 . Försökt sen nov-16. Inga barn sen tidigare.
- Superstar, ÄL 19/12 BIM 2/1. Försök 3 med barn nr 2.
- Nejlica -ÄL ca 25/12 BIM ca 9/1 första barnet
- maybebaby - ÄL ca 28/12, BIM ca 11/1. 5:e försöket, första barnet.
KarinStarfighter, Äl ca 1/1 BIM ca 15/1. 12e försöket. Inga barn.
- Lazy Lady, Har ej koll på äl eftersom jag ammar, men vi skyddar oss inte utan det blir när det blir. 3:e barnet.
1:a född stilla v41, 18/4 -16.
2:a född 19/4 -17
Bim idag. Ingen mens än men den brukar komma under eftermiddagen så det är inte konstigt. Tror jag känner att den börjar vara på väg, men brukar inte känna av den mer förrän precis när det börjar så kan tyvärr inte förutspå något, haha... Men brukar kännas ömt att sätta sig ner i soffan tex när jag ska få mens och jag kände det nyss. Har inget gravtest hemma men testade i desperation med ett ältest som inte visade något.
Såå det blir väl spolning om en vecka som planerat och sedan nytt försök... Om inte spolningen visar stopp i äggledaren för då är det ju onödigt att försöka. Men hoppas inte!
Hörrni, hur nära beräknad mens kan en börja testa? Gott nytt år!
Du kan ju börja ”smygkika” med ältester bara några dagar efter ägglossning.Hörrni, hur nära beräknad mens kan en börja testa? Gott nytt år!
Då var tid inbokad för genomgång av provresultat och vidare utredning. Landstinget hade visst fullt så de har valt att samarbeta med ett par privata kliniker, som vi ska få komma till istället. Den 30/1 bokad, skönt att ha ett datum bestämt nu!
Äsch då, ägget lossnar 12-48 timmar efter positivt ägglossningstest. Så ni hinner . Fast jag förstår din frustration.Ligger och väntar på att sambon ska komma. Ägglossning enligt app. Och så ringer hans mamma och ska ha ngt sjukvårdsråd. Klockan är snart 22. Jag blir seriöst galen!