Bakbenet är svagt, inte trasigt..
Det är inte alltid buke håller med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bakbenet är svagt, inte trasigt..
Se väldigt mycket bättre ut än i omma, dvs jag ser inget alls nu , och då så hade man behövt vara blind för att inte se det. Så är antagligen att han behöver stärkas ordentligt och gå ordentligt för att det ska bli bra . Är ett ljus i tunneln i alla fall ^_^.Det är inte alltid buke håller med
När ni snackar vikt. Kan man gå upp 15 kg o fortf ha samma kläder o hål på skärpet?
Alltså jag tror min våg är paj men har inte ngn annan o testa med 5 kg tror jag på, senaste gången jag vägde mig hade jag gått upp det o det känns rimligt. Alltså typ 64 kg mot mina all time 59 innan jag var särbo m hästen 1.5 år. Men nuv våg visa 74. Hmm.
Både jag och chefen är där! Jag rider åtminstone en i 100, och två i CNC*, ev även en 90 häst och vi vill gärna bli fångade på bildHej, är det någon här som ska tävla på Gärds imorgon? Funderar på att titta förbi och rasta min kamera i det fina vädret. Nån som jag ska titta lite extra efter?
@Wilisia Vilka startnummer har ni?
Åh. Ny i sekretariatet gissar jag. De har ändrat alla start nr sedan preliminära...
Så de som står på equipe nu stämmer inte eller hur menar du?
@Novali01 heter din häst Parkroe Boy?
Jag är ledsen men jag har faktiskt ingen koll på vilka ni är och vad ni heter där ute i verkligheten så vill ni ha större chans att bli fångade på bild, så får ni antingen skriva startnr här eller pm:a mig nr eller namn, så ska jag hålla utkik
Tack @the_connemara! Bra med kommentarer med så jag vet vad jag ska förvänta mig. Ställer om till en snabb slutartid när supersnabbasigrid är på tur!
Hästskötaren sköter sig!! 169 är gul, 277 är mörk fux med 4 vita strumpor och bläs