EN tråd 3.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är inte alltid buke håller med :p
Se väldigt mycket bättre ut än i omma, dvs jag ser inget alls nu :p, och då så hade man behövt vara blind för att inte se det. Så är antagligen att han behöver stärkas ordentligt och gå ordentligt för att det ska bli bra :). Är ett ljus i tunneln i alla fall ^_^.

När ni snackar vikt. Kan man gå upp 15 kg o fortf ha samma kläder o hål på skärpet?

Alltså jag tror min våg är paj men har inte ngn annan o testa med :D 5 kg tror jag på, senaste gången jag vägde mig hade jag gått upp det o det känns rimligt. Alltså typ 64 kg mot mina all time 59 innan jag var särbo m hästen 1.5 år. Men nuv våg visa 74. Hmm.

Jag har gjort det i vinter iaf... :angel:

När vi ändå pratar BMI kan jag meddela att jag ligger på "sjuklig fetma" :rofl:

När jag var smal i slutet av tonåren hade jag BMI på 26...

Hej, är det någon här som ska tävla på Gärds imorgon? Funderar på att titta förbi och rasta min kamera i det fina vädret. Nån som jag ska titta lite extra efter? :)

Hej, är det någon här som ska tävla på Gärds imorgon? Funderar på att titta förbi och rasta min kamera i det fina vädret. Nån som jag ska titta lite extra efter? :)
Både jag och chefen är där! Jag rider åtminstone en i 100, och två i CNC*, ev även en 90 häst och vi vill gärna bli fångade på bild:D

Åh. Ny i sekretariatet gissar jag. De har ändrat alla start nr sedan preliminära...

Så de som står på equipe nu stämmer inte eller hur menar du?
@Novali01 heter din häst Parkroe Boy?

Jag är ledsen men jag har faktiskt ingen koll på vilka ni är och vad ni heter där ute i verkligheten ;) så vill ni ha större chans att bli fångade på bild, så får ni antingen skriva startnr här eller pm:a mig nr eller namn, så ska jag hålla utkik :)

Så de som står på equipe nu stämmer inte eller hur menar du?
@Novali01 heter din häst Parkroe Boy?

Jag är ledsen men jag har faktiskt ingen koll på vilka ni är och vad ni heter där ute i verkligheten ;) så vill ni ha större chans att bli fångade på bild, så får ni antingen skriva startnr här eller pm:a mig nr eller namn, så ska jag hålla utkik :)

Jodå, men det är inte samma som jag skrev upp på min lista hemma bara :) Detta är enl nuv startlistor alltså, de byter väl några innan start kanske :p

Chefen:
1* avd 1 - 301 grå, ascool
100 avd 2 - 251 fux, ascool
1* avd 1 - 313 fux?
100 avd 2 - 264 brun, ascool
100 avd 2 - 277 isabell?

@Wilisia:
1* avd 1 - 302 supersnabbasigrid typ mörkbrun? Ws egna
90 avd 2 - 169 ?
100 avd 1 - 202 brun o min favorit :love:
1* avd 1 - 328 Maxi, brun "ponny" :love: Ws egna

Vart sjutton är logiken i startordningen till banhoppningen!? Förvirrad stackars dressyrnörd försöker förstå.. :confused::cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
496
Senast: Emiro
·
Fritid Jag tänkte har vi en bästa film tråd får vi ha en för bästa tv-serie också. Vilken är den bästa tv-serien du har sett och varför? För...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
6 761
Senast: cambodia
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 092
Senast: Ajda
·
Trädgård & Växter Någon smarting har förmodligen planterat vintergröna här en gång i tiden. Jag kan också tycka att det är en rätt trevlig liten...
Svar
6
· Visningar
310
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama