EN tråd 3.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Javisst är det så, BMI är inte gjort för att användas på individnivå! På just mig stämmer det däremot rätt väl att jag ligger inom mitten av normalvikt (19-25) och därför använde jag mig av den termen. Om det gör dig klokare så väger jag 68.5 till mina 178 nu och tänker inte gå ner mer.

Haha nä för det var så jävla längesedan jag såg dig så det gör mig inte klokare ;)

Det var väl den kvällen på avenyn när vi åt middag och ni skulle gå på konsert efteråt?

Vi var på Clarebergs RK och tränade terräng idag och jag insåg genast att vi måste konditionsträna lite mer. Deras backiga bana i kombination med blött underlag var JOBBIGT tyckte taxen. Men det blev ett bra intervallträningspass. :angel:

Haha nä för det var så jävla längesedan jag såg dig så det gör mig inte klokare ;)

Det var väl den kvällen på avenyn när vi åt middag och ni skulle gå på konsert efteråt?
Ja och det var väl inte senast jag var där för det var i somras?

När ni snackar vikt. Kan man gå upp 15 kg o fortf ha samma kläder o hål på skärpet?

Alltså jag tror min våg är paj men har inte ngn annan o testa med :D 5 kg tror jag på, senaste gången jag vägde mig hade jag gått upp det o det känns rimligt. Alltså typ 64 kg mot mina all time 59 innan jag var särbo m hästen 1.5 år. Men nuv våg visa 74. Hmm.

Jag tar det som att 10 kg borde märkas?

Alltså har noll koll verkligen. Har verkligen alltid på alla vågar vägt 59. Galet.
eftersom du garanterat inte väger lika mycket som mig så ljuger vågen ganska så ordentligt ;). jag hade dock önskat att min våg visade en 10kg fel, vägde som minst 67kg då jag jobbade i stall, väger 10kg mer nu och med obefintlig träning så märks det på fettet :p. måste bara hitta ngt som fungerar med kassa leder.

När ni snackar vikt. Kan man gå upp 15 kg o fortf ha samma kläder o hål på skärpet?

Alltså jag tror min våg är paj men har inte ngn annan o testa med :D 5 kg tror jag på, senaste gången jag vägde mig hade jag gått upp det o det känns rimligt. Alltså typ 64 kg mot mina all time 59 innan jag var särbo m hästen 1.5 år. Men nuv våg visa 74. Hmm.
Jag tror inte den funkar:rofl::rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
496
Senast: Emiro
·
Fritid Jag tänkte har vi en bästa film tråd får vi ha en för bästa tv-serie också. Vilken är den bästa tv-serien du har sett och varför? För...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
6 761
Senast: cambodia
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 092
Senast: Ajda
·
Trädgård & Växter Någon smarting har förmodligen planterat vintergröna här en gång i tiden. Jag kan också tycka att det är en rätt trevlig liten...
Svar
6
· Visningar
310
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Skadade hästar och konvalescenter