Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undrar vad min häst har för BMI? Hon är 163 cm och väger 543 kg.
Javisst är det så, BMI är inte gjort för att användas på individnivå! På just mig stämmer det däremot rätt väl att jag ligger inom mitten av normalvikt (19-25) och därför använde jag mig av den termen. Om det gör dig klokare så väger jag 68.5 till mina 178 nu och tänker inte gå ner mer.
Ja och det var väl inte senast jag var där för det var i somras?Haha nä för det var så jävla längesedan jag såg dig så det gör mig inte klokare
Det var väl den kvällen på avenyn när vi åt middag och ni skulle gå på konsert efteråt?
Undrar vad min häst har för BMI? Hon är 163 cm och väger 543 kg.
Kan meddela att hennes BMI ligger på 204 och hon räknas som extremt överviktig. Ja, hon är förvisso en smula rund om magen men.....
Kan meddela att hennes BMI ligger på 204 och hon räknas som extremt överviktig. Ja, hon är förvisso en smula rund om magen men.....
@the_connemara Släng den vågen!
eftersom du garanterat inte väger lika mycket som mig så ljuger vågen ganska så ordentligt . jag hade dock önskat att min våg visade en 10kg fel, vägde som minst 67kg då jag jobbade i stall, väger 10kg mer nu och med obefintlig träning så märks det på fettet . måste bara hitta ngt som fungerar med kassa leder.Jag tar det som att 10 kg borde märkas?
Alltså har noll koll verkligen. Har verkligen alltid på alla vågar vägt 59. Galet.
Jag tror inte den funkarNär ni snackar vikt. Kan man gå upp 15 kg o fortf ha samma kläder o hål på skärpet?
Alltså jag tror min våg är paj men har inte ngn annan o testa med 5 kg tror jag på, senaste gången jag vägde mig hade jag gått upp det o det känns rimligt. Alltså typ 64 kg mot mina all time 59 innan jag var särbo m hästen 1.5 år. Men nuv våg visa 74. Hmm.
Ja, du har noll koll! Dock gör samboskapet att du ev kan ha gått upp några kilon men inte 15 med samma kläder...Jag tar det som att 10 kg borde märkas?
Alltså har noll koll verkligen. Har verkligen alltid på alla vågar vägt 59. Galet.
Lysande! Då behöver jag inte oroa mig för er, bjuda er på fika, ta hand om er när ni får nervsammanbrott inför terrängen osv osv. Vad skönt!Alltså, vi kommer ju låtsas som att vi inte känner igen dig oavsett.