EN tråd 3.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och vår omplanering gör att vi nästa vecka får en hel helg ledigt!:bump::banana::bump: Såååå skönt känner jag att få ett litet break, det blir ju litet intensivt så här i början när man vill mycket men det tar ju både fysiskt och psykiskt faktiskt.

Fick reda på att klubben ev planerar att ha en h70 fälttävlan nästa år... för seniorer :mad:!
Väldigt orättvist!
Får se om man kan flörta till sig en utom träningstävlans plats trots att man är 20 år för ung för att vara med ;). För nästa år då ska vi vara igång igen!

Fick reda på att klubben ev planerar att ha en h70 fälttävlan nästa år... för seniorer :mad:!
Väldigt orättvist!
Får se om man kan flörta till sig en utom träningstävlans plats trots att man är 20 år för ung för att vara med ;). För nästa år då ska vi vara igång igen!

Ja jag tänkte att @the_connemara kunde låna Max, men hon är tydligen för ung :wtf:

Väldigt orättvist!

Sett att det verkar va de nya ist för startfälttävlan och grymt surt!!
Varför kan det inte vara fler startfälttävlan härnere?! Där alla oavsett ålder kan va med?!
Inte alla som har häst el vågar/kan rida 90 men tycker 60 är lagom.. :rage::yuck::cry::mad:

Sett att det verkar va de nya ist för startfälttävlan och grymt surt!!
Varför kan det inte vara fler startfälttävlan härnere?! Där alla oavsett ålder kan va med?!
Inte alla som har häst el vågar/kan rida 90 men tycker 60 är lagom.. :rage::yuck::cry::mad:
Medhåll! Jag lär för all del kvala in i tantgruppen, men sådär rent principiellt - mer låga höjder åt alla!
(Säva kör för övrigt startfälttävlan i juni, för den som bor i Uppsalas närhet, kan jag tipsa om.)

Jag har en dressyrsadel hemma som jag inte kan bestämma mig om jag skall köpa eller inte. Gaah! Equiline Elite som jag inte vet om jag gillar eller inte. Ligger förvånansvärt bra på hästen och hästen känns nöjd även om jag kanske tycker kanalen är på gränsen till för smal och att den lättar nååågot nåågot bak. Hästen är ju annars kinkig och brukar visa missnöje om sådant finns men ändå. Jag får lite känslan av att sitta uppepå hästen, vilket jag inte gillar. Beslutsångest deluxe! Frågan är om jag kan hitta något som ligger bättre i en rimlig prisklass eller om man skall tuta och köra, han har ju varit lite knepig att hitta sadel till!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
496
Senast: Emiro
·
Fritid Jag tänkte har vi en bästa film tråd får vi ha en för bästa tv-serie också. Vilken är den bästa tv-serien du har sett och varför? För...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
6 761
Senast: cambodia
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 092
Senast: Ajda
·
Trädgård & Växter Någon smarting har förmodligen planterat vintergröna här en gång i tiden. Jag kan också tycka att det är en rätt trevlig liten...
Svar
6
· Visningar
310
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama