Du får banta lite till så välter han säkert inte när du sitter upp....Jag önskar att han såg ut sådär, jag är rädd att han ska välta...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får banta lite till så välter han säkert inte när du sitter upp....Jag önskar att han såg ut sådär, jag är rädd att han ska välta...
Jag är mest rädd att den välter när den står på bakbenen...Du får banta lite till så välter han säkert inte när du sitter upp....
Jag är mest rädd att den välter när den står på bakbenen...
Jag trodde i min enfald att cirkuskonster hörde hemma i just precis ARVarför låter du den stå på bakbenen? Är det en cirkushäst? Är bättre du ägnar dig åt lite AR på äldre da´r fattar du väl, leka cirkusprinsessa vid din ålder!
Eller hur! Visste att det var nåt jag hade förträngt....Jag trodde i min enfald att cirkuskonster hörde hemma i just precis AR
Låter som min gamla ponny grupp , allt från totala nybörjare till de som tävlade stabilt på p90. Var enda storhästen och tyckte det var perfekt höjd för oss ^_^. Dock så var det min häst som tog en 20min på sig att gå ner i vattnet trots 5 trygga ponnyer som draghjälp .Ok, det är officiellt väldigt roligt att hoppa terränghinder även om man bara skuttar över dom allra minsta.
Min lilla tax skötte sig alldeles strålande trots en något nervös och illaridande matte....iallafall i början. Jag fick ju för mig att jag liksom skulle trycka av henne över hindren och då hoppade hon av för tidigt...eftersom jag bad om det....varpå jag naturligtvis hamnade efter i språnget och drog stackarn i munnen. Två hinder på raken med den ridningen så tyckte hästen att hinder nr 3 springer vi förbi. Klok häst.
Jag fick naturligtvis en avhyvling av tränaren och efter det gick det fint.
Kände att jag passade perfekt in i gruppen. Bara en massa små ponnys med pyttesmå kamikazepiloter på ryggen. Hinderhöjden blev därmed perfekt typ 60-70 cm. Misstänker att Sugar Cup är mer min grej än Hippo Cup.
Dock blev det ju en låååång kväll för som vanligt var det något litet djur som tyckte att gravar kan man inte gå i närheten av för då dör man. Tog väl 20 min att konstatera att, nej, den tänker verkligen inte hoppa över trots draghjälp av min stabila tanthäst.
Ok, det är officiellt väldigt roligt att hoppa terränghinder även om man bara skuttar över dom allra minsta.
Min lilla tax skötte sig alldeles strålande trots en något nervös och illaridande matte....iallafall i början. Jag fick ju för mig att jag liksom skulle trycka av henne över hindren och då hoppade hon av för tidigt...eftersom jag bad om det....varpå jag naturligtvis hamnade efter i språnget och drog stackarn i munnen. Två hinder på raken med den ridningen så tyckte hästen att hinder nr 3 springer vi förbi. Klok häst.
Jag fick naturligtvis en avhyvling av tränaren och efter det gick det fint.
Kände att jag passade perfekt in i gruppen. Bara en massa små ponnys med pyttesmå kamikazepiloter på ryggen. Hinderhöjden blev därmed perfekt typ 60-70 cm. Misstänker att Sugar Cup är mer min grej än Hippo Cup.
Dock blev det ju en låååång kväll för som vanligt var det något litet djur som tyckte att gravar kan man inte gå i närheten av för då dör man. Tog väl 20 min att konstatera att, nej, den tänker verkligen inte hoppa över trots draghjälp av min stabila tanthäst.
Är lite därför jag bygger egna små hinder hemma att roa mig med . Har 5 stockar och en mur än så länge, blir ett upp/ner hopp nu då jag har en stor jordhög som ska bort .Hästar som ska ha 20 min på att komma över ett visst hinder är anledningen till att jag hatar organicerade terrängträningar Och ja, jag förstår att det är minst lika frustrerande för ryttaren, jag skulle bara vilja lägga mig ner på marken och gråta om det var mig.
Jag gillar så jag har det nu med chefen, då får jag hoppa allt jag vill så får jag bara ansluta till gruppen när jag känner för det. Red en terrängträning på min nya superponny idag och sen så red jag på mina igår, de fick träna lite vatten och nerhopp sedan frk Brahe har en tendens till att slänga sig ut och Maxi tvärtom. De skötte sig väldigt bra båda två, förutom att jag ska envisas att skola frk Brahe på mitt golden wing bett istället för något pessoaliknande jag har på tävling och så fort jag var klar med ett hinder/kombination så gick Brahe-tåget
Jag gillar så jag har det nu med chefen, då får jag hoppa allt jag vill så får jag bara ansluta till gruppen när jag känner för det. 
Du menar att du får rida i vägen för varenda jävel när och var du vill
så fort jag var klar med ett hinder/kombination så gick Brahe-tåget
Hästar som ska ha 20 min på att komma över ett visst hinder är anledningen till att jag hatar organicerade terrängträningar Och ja, jag förstår att det är minst lika frustrerande för ryttaren, jag skulle bara vilja lägga mig ner på marken och gråta om det var mig.
Gäller att visa vem det är som bestämmer.Du menar att du får rida i vägen för varenda jävel när och var du vill
Egentligen tror jag att ryttaren hade mer problem med hindertypen än vad hästen hade.
Gäller att visa vem det är som bestämmer.
.
Kan bli lite stelt om du skjuter tränarens favoritelev!!Ååååååkejjjjj nästa gång du rider framför näsan på Grå så skjuter jag dig..Är det tydligt om vem som bestämmer då
Kan bli lite stelt om du skjuter tränarens favoritelev!![/
Då får jag skaffa en ny favvoelev helt enkelt
Ev kan det bli lite tryckt stämning en stund men såg att chefen sökte nytt objekt så du hänger väl redan löst?Kan bli lite stelt om du skjuter tränarens favoritelev!!