LenaH
Trådstartare
Vi får se, annars får förhoppningsvis Ture pröva på iaf. :-)Vi får väl se hur många FT du kommer ut på i år.... För utan FT starter räknas inte viktminskningen det vet du va??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi får se, annars får förhoppningsvis Ture pröva på iaf. :-)Vi får väl se hur många FT du kommer ut på i år.... För utan FT starter räknas inte viktminskningen det vet du va??
Förresten är jag dubbel- @fio nu för jag kommer inte ens iväg på hopptävling...Vi får väl se hur många FT du kommer ut på i år.... För utan FT starter räknas inte viktminskningen det vet du va??
I lördags var jag iväg men två ponnyer som skötte sig super. Den ena debuterade i tävlingssammanhang och kämpade på jättebra med en dubbelnolla i terrängen. Kommer hem och släpper den i hagen. Väntar på en kund. En halvtimme senare har den ponnyn brutit benet och fick tas bort. Fy fan
Efter få timmars sömn var det på igen. Grass gjorde en super tävling med pb i dressyren endast ett ner och nolla i terräng, första gång på tiden!
Ture??? Och vem är Ture?Vi får se, annars får förhoppningsvis Ture pröva på iaf. :-)
Jaha så @LenaH ska tävla fälttävlan på en hund??? DÅ måste hon banta mer än så!
I lördags var jag iväg men två ponnyer som skötte sig super. Den ena debuterade i tävlingssammanhang och kämpade på jättebra med en dubbelnolla i terrängen. Kommer hem och släpper den i hagen. Väntar på en kund. En halvtimme senare har den ponnyn brutit benet och fick tas bort. Fy fan
För övrigt så har jag konstaterat att jag är en löjligt obegåvad ryttare. Jag kan inte trava utan att utsätta min tålmodiga lilla häst för plågsamma djurförsök. Hädanefter tänker jag hålla mig i gångarter som jag klarar av d v s skritt och galopp.
Löjligt obegåvade är de flesta av oss, vissa av oss vet bara när man ska hålla tyst om såna saker...För övrigt så har jag konstaterat att jag är en löjligt obegåvad ryttare. Jag kan inte trava utan att utsätta min tålmodiga lilla häst för plågsamma djurförsök. Hädanefter tänker jag hålla mig i gångarter som jag klarar av d v s skritt och galopp.
Löjligt obegåvade är de flesta av oss, vissa av oss vet bara när man ska hålla tyst om såna saker...
Löjligt obegåvade är de flesta av oss, vissa av oss vet bara när man ska hålla tyst om såna saker...
En liten grön femåring som står i stallet. Jag har hoppat den lite och den skulle kunna vara riktigt käck i terrängen.Ture??? Och vem är Ture?
herregud! om mina hästar såg så stadiga ut skulle lyckan vara gjord!
Jag önskar att han såg ut sådär, jag är rädd att han ska välta...