Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Lumos_Nox ja hur svårt tror du inte det är för oss som måste hoppa in o ut i alla trådar o skriva inlägg överallt? Jag har fått säga upp mig på mitt jobb för att hinna med....
Åh, jag blir så ledsen över hela den här "hästen snubblar och får stryk" händelsen, det gör ont i hela min kropp när jag tänker på allt våra hästar får stå ut med
För mig blir det liksom värre när det sker på dem här nivån. Vad sänder det för budskap till alla yngre (äldre amatörer för den delen) om vad som är ok? Vet inte hur många gånger det pratades i TV om hur nyttigt det var för morgondagens stjärnor om att få va med och se hur det går till bakom kulisserna.Åh, jag blir så ledsen över hela den här "hästen snubblar och får stryk" händelsen, det gör ont i hela min kropp när jag tänker på allt våra hästar får stå ut med
Du kan få bli moderator istället...@Lumos_Nox ja hur svårt tror du inte det är för oss som måste hoppa in o ut i alla trådar o skriva inlägg överallt? Jag har fått säga upp mig på mitt jobb för att hinna med....
ååå jaaaaa mitt drömjobb!.....not...nej tack, väldigt gulligt men nej tack!Du kan få bli moderator istället...
Ja, det är en väldig tur för oss att de inte vet hur stora och starka de är. De står ju ut med väldigt mycket och tyvärr är det lite för vanligt att hästarna bestraffas för ryttarnas misstag. Liksom att vi brukar våld mot dem med fantasifulla bett och hårt spända nosgrimmor, istället för att jobba på våra egna tillkortakommanden.Åh, jag blir så ledsen över hela den här "hästen snubblar och får stryk" händelsen, det gör ont i hela min kropp när jag tänker på allt våra hästar får stå ut med
Fixar du plätt lätt. Det var verkligen inte svårt, jag lovar.Ska köra upp för BE 28 april och är redan nervös! Hoppas jag klarar det! Har ju isf bara en månad på mig att göra om de för teorin går ut 28/5
Ska köra upp för BE 28 april och är redan nervös! Hoppas jag klarar det! Har ju isf bara en månad på mig att göra om de för teorin går ut 28/5
Lycka till!
Jag är redan nervös för den trots att jag inte bokat tid än.. Gjorde teorin i september så har några månader kvar, och tänker att de kanske blir snällare mot mig om magen är så stor att jag inte ser neråt. körningen oroar mig inte men säkerhetskonroller och fästning av last är inte min grej..
Man får lära sig massor av sätt att fästa lasten (surrning, förstängning, låsning, och allt vad det nu är) - men inte det uppenbara "grimskaft och hönät". Se bara vad mycket mer du redan kan än de.Samma här och ifall man får en nitisk jävel som kommer fråga ut om allt mellan himmel och jord.. kommer ju plugga och ta lektion men allt fastnar ju inte