EN tråd 3.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan vi inte diskutera här i allmänt och bara ställa specifika frågor i andra trådar? Jag skulle också tycka det var jobbigt med fler "snackis trådar" men har inget problem med att andra frågor ställs i andra som exempelvis @fio s härliga handskar och tyglar tråd :p

Eftersom ingen vill svara om jag inte startar en ny tråd så får jag väl helt enkelt starta en ny tråd då :p sorry @Novali01 , jag föredrar också en men jag får helt enkelt se mig besegrad och ge in för "alla de som vill ha miljoner trådar" och ställa min specifika fråga i en egen tråd! :grin:

En av anledningarna till att Gunnar vill ha fler aktiva trådar är för att få in fler nya användare och som det ser ut så har det ju faktiskt tillkommit några som inte varit så aktiva här tidigare. :)

Vi vill ju inte vara en sluten klubb för inbördes beundran! ;)

jag ska på årets första tävling på måndag :banana: iofs så är det ingen tävling utan en p&j, och inte jag som ska rida eller ens min häst...

är min kusins första pay and jump med sin medryttarponny och jag ska agera chaufför/ den som håller koll på allt (är den med mest tävlingsvana i släkten med mitt snitt på 2 tävlingar per år) :angel:, är dock mer nervös än om det vore jag som tävlade..
hur tusan ska jag hålla ryttaren lugn och sansad om jag beter mig som en :nailbiting:?

planerar också på att lura ut henne till träning på teds bana :rofl:, tar ut all min förlorade ponnytid på kusinen :devil:.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
496
Senast: Emiro
·
Fritid Jag tänkte har vi en bästa film tråd får vi ha en för bästa tv-serie också. Vilken är den bästa tv-serien du har sett och varför? För...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
6 761
Senast: cambodia
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 092
Senast: Ajda
·
Trädgård & Växter Någon smarting har förmodligen planterat vintergröna här en gång i tiden. Jag kan också tycka att det är en rätt trevlig liten...
Svar
6
· Visningar
310
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama