Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gilla läget eller tyna bort under övriga grenar...Inga fler jä**la trådar! Jag hatar detta!
Gilla läget eller tyna bort under övriga grenar...
Alltså är man så nyfiken som @Novali01 o vill läsa ALLT snack får man faktiskt läsa alla trådar
Tycker det är mycket bättre med specifika trådar till olika frågor/diskussioner
Du har fel.
Kan vi inte diskutera här i allmänt och bara ställa specifika frågor i andra trådar? Jag skulle också tycka det var jobbigt med fler "snackis trådar" men har inget problem med att andra frågor ställs i andra som exempelvis @fio s härliga handskar och tyglar tråd
Eftersom ingen vill svara om jag inte startar en ny tråd så får jag väl helt enkelt starta en ny tråd då sorry @Novali01 , jag föredrar också en men jag får helt enkelt se mig besegrad och ge in för "alla de som vill ha miljoner trådar" och ställa min specifika fråga i en egen tråd!
En av anledningarna till att Gunnar vill ha fler aktiva trådar är för att få in fler nya användare och som det ser ut så har det ju faktiskt tillkommit några som inte varit så aktiva här tidigare.
Vi vill ju inte vara en sluten klubb för inbördes beundran!
Följdfråga, är det då pga hot från @Gunnar eller för att det är vår?