Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Starta upp en ny tråd för fälttävlansnewbies? Den blev ju full och skrevs i titt som tätt.
lyckost, somliga kan inte ens se åt en kaka utan att ridbyxorna brister... nu är iofs de flesta av mina ridbyxor från då jag jobbade i stall och hade en 2 storlekar mindre rumpa och det har blivit mer än en kaka för mycket sen dessAlltså jag har 0 uppfattning om vikt men nä, har du verkligen vägt 15 kg för mkt alltså?! Iofs få väger jag 5 kg mer nu o det syns ju kanske inte jättemkt o har ju samma kläder. Hmm.
Lättare med hästen o kolla hullet
misstänker att det räcker med att trådbomba någon gång i halvåret och sedan smyga tillbaka till den enda tråden . allt för att hålla gunnar nöjd med antalet trådar. för det är ju ingen brist på aktivitet på ft forumet i alla fallHatar fler trådar. Innebär det alltså att jag hatar Gunnar???
Alltså jag har 0 uppfattning om vikt men nä, har du verkligen vägt 15 kg för mkt alltså?! Iofs få väger jag 5 kg mer nu o det syns ju kanske inte jättemkt o har ju samma kläder. Hmm.
Lättare med hästen o kolla hullet
Det tycker jag du ska, efter en viss ålder ser det inget bra ut (och det säger jag av erfarenhet, har inga planer att väga 58 till mina 178 igen :s).Men 56 kg till mina 170 kan jag nog glömma igen...
Fast utseende är väl ganska irrelevant...Det tycker jag du ska, efter en viss ålder ser det inget bra ut (och det säger jag av erfarenhet, har inga planer att väga 58 till mina 178 igen :s).
Haha, nej? Vem fan vill se gammal ut?Fast utseende är väl ganska irrelevant...
/Lady_S
Alltså... Jag vet inte... Folk gissar oftast att jag är 10-15 år yngre än vad jag är... Men det är vad det är.Haha, nej? Vem fan vill se gammal ut?
Det tycker jag du ska, efter en viss ålder ser det inget bra ut (och det säger jag av erfarenhet, har inga planer att väga 58 till mina 178 igen :s).
Jag tror vädren går emot mig och farbrorns framfart på banorna i år... Först muskelproblem och nu skulle han va mr. stabil å snäll och följa med på unghästutreritt. Vad händer? Han blir sparkad 3 gånger och får kasta sig ned i ett dike... jag orkar inte. Verkar må hyfsat bra men VARFÖR liksom. Tycker omåttligt synd om honom. Tänkte bara va snäll och hjälpa till men han fick ta smällen .
Mammutar? Vilket härligt uttryck.
Funderar på att kanske införskaffa en ändå, kan vara bra att ha och skulle jag inte behöva den mer går det säkert att sälja.
Låter bättre än t ex intervalltränar mot klockan, typ galopp en minut skritt en halvminut osv eller något.