EN tråd 3.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Starta upp en ny tråd för fälttävlansnewbies? Den blev ju full och skrevs i titt som tätt.

Att den blev full hade ju inget alls att göra med att vi spammade den för att bli av med den. :angel:

Är det i den här tråden man ska skriva av sig sin frustration och stress över att det är så jävla många trådar att hålla reda på nu? Jag kommer få sjukskriva mig i min iver att hålla mig uppdaterad. Eller jag kanske ska skapa en ny tråd kallad "Stresstråden"? Va? :laugh:

Alltså jag har 0 uppfattning om vikt men nä, har du verkligen vägt 15 kg för mkt alltså?! Iofs få väger jag 5 kg mer nu o det syns ju kanske inte jättemkt o har ju samma kläder. Hmm.

Lättare med hästen o kolla hullet :D

Alltså jag har 0 uppfattning om vikt men nä, har du verkligen vägt 15 kg för mkt alltså?! Iofs få väger jag 5 kg mer nu o det syns ju kanske inte jättemkt o har ju samma kläder. Hmm.

lyckost, somliga kan inte ens se åt en kaka utan att ridbyxorna brister... nu är iofs de flesta av mina ridbyxor från då jag jobbade i stall och hade en 2 storlekar mindre rumpa och det har blivit mer än en kaka för mycket sen dess :angel:

Hatar fler trådar. Innebär det alltså att jag hatar Gunnar???:eek::(:angel:
misstänker att det räcker med att trådbomba någon gång i halvåret och sedan smyga tillbaka till den enda tråden ;). allt för att hålla gunnar nöjd med antalet trådar. för det är ju ingen brist på aktivitet på ft forumet i alla fall :p

Ja i ungefär 3 år har jag vägt 15 kg mer än idag så egentligen 20 kg mer än 2005.Sen har jag vägt 5 kg för mkt sen 2006 typ. Lite mer ibland.. Nu är det 5 kg kvar till jag är nöjd. Sen har jag ju vägt 7 kg mindre än det oxå haha.. Men 56 kg till mina 170 kan jag nog glömma igen...

Jag tror vädren går emot mig och farbrorns framfart på banorna i år... Först muskelproblem och nu skulle han va mr. stabil å snäll och följa med på unghästutreritt. Vad händer? Han blir sparkad 3 gånger och får kasta sig ned i ett dike... jag orkar inte. Verkar må hyfsat bra men VARFÖR liksom. Tycker omåttligt synd om honom. Tänkte bara va snäll och hjälpa till men han fick ta smällen .

Det tycker jag du ska, efter en viss ålder ser det inget bra ut (och det säger jag av erfarenhet, har inga planer att väga 58 till mina 178 igen :s).

nej jag såg ett sånt exempel i helgen, nåt som jag kallar Kungsbackasyndromet!:devil: Dvs kärring i övre 50-års åldern med sönder-blonderat halvlångt stripigt hår under en mössa med tofs såklart, Kingslandjacka, Dubarry stövlar med märkesjeansen nedstoppade i stöveln, hennes pinnsmala lår stod ut som två vassa störar, söndersolad med rynkor i hela fejan och en mobil klistrad i örat som hon hojtade VILDSINT i hela dagen!
Hon vägde säkert 10 kg för lite för sin ålder och det är verkligen inte positivt heller.

Jag tror vädren går emot mig och farbrorns framfart på banorna i år... Först muskelproblem och nu skulle han va mr. stabil å snäll och följa med på unghästutreritt. Vad händer? Han blir sparkad 3 gånger och får kasta sig ned i ett dike... jag orkar inte. Verkar må hyfsat bra men VARFÖR liksom. Tycker omåttligt synd om honom. Tänkte bara va snäll och hjälpa till men han fick ta smällen .

Fy, så trist!

Mammutar? :rofl: Vilket härligt uttryck. :rofl:
Funderar på att kanske införskaffa en ändå, kan vara bra att ha och skulle jag inte behöva den mer går det säkert att sälja. :)
Låter bättre än t ex intervalltränar mot klockan, typ galopp en minut skritt en halvminut osv eller något.

Mammutar... :angel:
150201_54ce79769606ee63d1d1f733.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
496
Senast: Emiro
·
Fritid Jag tänkte har vi en bästa film tråd får vi ha en för bästa tv-serie också. Vilken är den bästa tv-serien du har sett och varför? För...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
6 761
Senast: cambodia
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 092
Senast: Ajda
·
Trädgård & Växter Någon smarting har förmodligen planterat vintergröna här en gång i tiden. Jag kan också tycka att det är en rätt trevlig liten...
Svar
6
· Visningar
311
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama