EN tråd 3.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ah, jo en sån åker är inte fel, vi har en också, men vi får inte rida på den hur som helst. Får endast rida där när det är tjäle/snö/minusgrader på vintern och efter att de tagit alla hö-skörder och det är torrt på åkern.
Vi har dock en grusgrop i närheten, där jag vet att några rider, ska utforska möjligheterna att rida där. Har för mig det finns bra vägar som leder dit. Sen har vi förstås andra vägar i skogen, får undersöka dessa möjligheter och se om de är bra ur konditions synpunkt. :)
Ja det är inte heller bara att rida hursomhelst helst här. Vår åker men arrenderad ut till en med vall. Så före det börjar växa och efter skörd är det ok så länge det inte är super blött.

Jaha smått super depp över att en ev fälttävlansäsong redan är över innan den börjat..
hästen halt igen..

Varför kan dom inte bara hålla sig friska?! :cry::banghead:

Det verkar som om vår grej med EN tråd inte uppskattas av forumets ledning och vi riskerar nedläggning om vi inte istället har flera trådar igång så jag föreslår att vi startar en ny tråd för varje frågeställning/tävling/träningstips osv så får Gunnar se på aktivitet... :angel:

Det verkar som om vår grej med EN tråd inte uppskattas av forumets ledning och vi riskerar nedläggning om vi inte istället har flera trådar igång så jag föreslår att vi startar en ny tråd för varje frågeställning/tävling/träningstips osv så får Gunnar se på aktivitet... :angel:
Mäh! Typiskt... Jag har tyckt att det här har varit jättebra! :D

/Lady_S

Eller ännu värre.... akademisk ridkonst!!
edvard-munch.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
496
Senast: Emiro
·
Fritid Jag tänkte har vi en bästa film tråd får vi ha en för bästa tv-serie också. Vilken är den bästa tv-serien du har sett och varför? För...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
6 761
Senast: cambodia
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 092
Senast: Ajda
·
Trädgård & Växter Någon smarting har förmodligen planterat vintergröna här en gång i tiden. Jag kan också tycka att det är en rätt trevlig liten...
Svar
6
· Visningar
311
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama