Går det att galoppera så långsamt?
Mitt sto galopperar i 12 km/h...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Går det att galoppera så långsamt?
Jaja, vi terrängtränar väl på vårt eget sätt då.
Är det inte nån här som tänker börja visa såna där otrevliga bilder med hästar, terränghinder och grönt gräs snart? Lilla ponnyn @the_connemara? Det är väl snart midsommar i dina trakter?
Gasa. Gasa? Gasa! Men GASA DÅ MÄNNISKA!!!!! hahahahhahahah
Alltså jag är så dåligt på att dela på buke Har inget på fb direkt o från instagram blir det bara en länk.
Min favo från i veckan, jag fick rida fram :
@Krumelur Har ni fortfarande snö?
Ja, den var underbar, synd jag inte står kvar i det stallet pga den backen och det är lite väl långt att rida dit härifrån.@RedHyuuga Vilken underbar väg!
Jag brukar mest konditionsträna genom att rida ut långa turer, typ 1,5 timme, mycket skritt och galopp brukade det bli med min andra häst, för hon är inte så rolig att trava på.
Sen la jag till intervallträning i backe, galoppera upp, skritta ner.
Alltså jag är så dåligt på att dela på buke Har inget på fb direkt o från instagram blir det bara en länk.
Min favo från i veckan, jag fick rida fram :
Hur kan ni ha snö?
Alltså jag vill också! Jävla västkusten. Ge mig vår nu? Om det skall fortsätta så här så tänker jag packa in sambo och häst och emigrera till Skåne! Ingen utav dem har något att säga till om. Känner att jag orkar inte mer snö, det börjar på riktigt bli jobbigt!