Det är faktiskt 2mil söder om Skånes mitt hörru du du .Äsch, det är ni i nordöst . Har filmat @Wilisia på terrängbanan idag, längtar till 19/3
Men idag har jag fyllt ut alla fina hovar i ridhagen ^_^. Så förhoppningsvis är den ridbar i sommar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är faktiskt 2mil söder om Skånes mitt hörru du du .Äsch, det är ni i nordöst . Har filmat @Wilisia på terrängbanan idag, längtar till 19/3
Jag frågade min chef, för några år sedan: ska jag göra klart det här jobbet eller gå tidigare och åka på terrängträning? "Åk på terrängträning förstås!" sa han. Det var en bra chef. Men så hade han häst själv också.Kul att det känns bra o att du äntligen kommer iväg o kan träna! Klart man tar ledigt från jobbet för att träna??? Frågor på det??
Trist! Håller tummar för att det ska vara något snällt.På tala om gammelhästar så är inte gammelhästen helt fräsch.
På det hela känns en vår med hoppning och terräng långt borta.
Idag kunde jag rida på ridbanan för första gången på länge! Våren är på väg!Våren vart är du?!
Äsch, det är ni i nordöst . Har filmat @Wilisia på terrängbanan idag, längtar till 19/3
Missade att du till och med fick skutta lite terränghinder. Hon var duktig
Har Gunnar stökat till det igen eller är det min mobil som fått fnatt?
Nä det är nytt
Som en katapult också, vet inte riktigt hur jag ska tolka detOch @Wilisia for fram som en katapult
Nu har jag stationerat mig i Skåne och idag har vi terrängträning. Duktig Grå och rostig och gammal matte... Fy fan! Hoppas jag blir mer varm i kläderna på nästa veckas terrängträning!
Jaja, vi terrängtränar väl på vårt eget sätt då.
Går det att galoppera så långsamt?