EN tråd 3.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
nej jag såg ett sånt exempel i helgen, nåt som jag kallar Kungsbackasyndromet!:devil: Dvs kärring i övre 50-års åldern med sönder-blonderat halvlångt stripigt hår under en mössa med tofs såklart, Kingslandjacka, Dubarry stövlar med märkesjeansen nedstoppade i stöveln, hennes pinnsmala lår stod ut som två vassa störar, söndersolad med rynkor i hela fejan och en mobil klistrad i örat som hon hojtade VILDSINT i hela dagen!
Hon vägde säkert 10 kg för lite för sin ålder och det är verkligen inte positivt heller.

@Speedway kanske det. Krumelurar gör man när fötterna på hästen är djävligt "kalla" = river allt som inte är läskigt.
Men jag funderar allvarligt att byta upp mig från min Lassehäst ( <3 ) som är en typ Skoda Felicia till en Volvo Cross Country . Jag kan inte hantera en Bmw eller Mercedes. Så vet ni någon som vill ha en tanthäst = Skoda Felica, hör av er ! Och har ni en en Volvo till mig mig? Hör av er!

Mammutar... :angel:
150201_54ce79769606ee63d1d1f733.jpg

MERA MERA MERA :love:
O @Speedway s kattiger :love:

Jag vet att jag frågat förut men kommer inte ihåg vart jag frågade och vet därför inte var jag skall leta så jag frågar igen och hoppas att jag inte blir utskälld. Minnet är gott men kort som man brukar säga. Nu när det börjar bli högaktuellt med träningar, vart tränar ni som hänger i Göteborg/Alingsås med omnejd? Vart och vilka grupper/hemsidor/personer skall man ha kontakt/koll på för att se när det dyker upp träningar?

Förr bodde vi i Kungsbacka/Särö och då var det halland som gällde, så nu famlar jag lite i blindo!

Jag vet att jag frågat förut men kommer inte ihåg vart jag frågade och vet därför inte var jag skall leta så jag frågar igen och hoppas att jag inte blir utskälld. Minnet är gott men kort som man brukar säga. Nu när det börjar bli högaktuellt med träningar, vart tränar ni som hänger i Göteborg/Alingsås med omnejd? Vart och vilka grupper/hemsidor/personer skall man ha kontakt/koll på för att se när det dyker upp träningar?

Förr bodde vi i Kungsbacka/Särö och då var det halland som gällde, så nu famlar jag lite i blindo!

Mäh! Skapa en egen tråd om detta! :rofl: :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
496
Senast: Emiro
·
Fritid Jag tänkte har vi en bästa film tråd får vi ha en för bästa tv-serie också. Vilken är den bästa tv-serien du har sett och varför? För...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
6 761
Senast: cambodia
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 092
Senast: Ajda
·
Trädgård & Växter Någon smarting har förmodligen planterat vintergröna här en gång i tiden. Jag kan också tycka att det är en rätt trevlig liten...
Svar
6
· Visningar
310
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II