Appropå maten så ska jag göra efterrätt idag: http://www.kokaihop.se/recept/banoffee-pie-2
Sadist!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Appropå maten så ska jag göra efterrätt idag: http://www.kokaihop.se/recept/banoffee-pie-2
Dukan verkar ju fungera om man har karaktär. Hur ska jag göra då?
Rida mer?Jag är stoisk,jag tänker inte titta på @the_connemara s recept.
Och jag förstår fullständigt varför de gamla kärringarna @fio, @Novali01 och @Speedway har börjat med diet. Det måste vara något med åldern?
Jag har inte ändrat något med matintaget-- men börjar bli kärring-- och har gått upp 7 kg sedan början maj. WTF så här kan det ju inte vara? Men tydligen är det sant för ridbyxorna och säkerhetsvästen har blivit skitsmå.
OSA
snygg nosgrimma!
Skåningar ska icke klaga över vädret. De senaste dagarna har ju vädret varit perfekt Det enda som fattas är mer snö, en decimeter eller två eller så
Jag har fått svaret av @Lady_S , rida mer.
Låter bra, men jag är lärare. Det var förr vi jobbade som barnen gick i skolan typ och att vi var lediga på loven, nu jobbar vi. Så hur gör ni egentligen, ni som rider fler än en häst om dagen?
-- Och jobbar 100% på ett annat " normaljobb 8-17"--
coo
Verkligen!!!! Norrlandsvinter några dagar jag är så käääär! Det är.massa mer minus men VARMT ute för det blåser inte och är torrt för en gångs skull . O hästen är glad. Perfekt. Önskar oxå ngn dm snö till!
Sadist!!!
TMin kropp är liksom van vid mitt halvonyttiga leverne o verkar ha sin trivselvikt oavsett. Det ska man ju inte störa.
Vänta bara tills du blir 40+. Då kommer allt det där att komma ikapp dig.
Jag är stoisk,jag tänker inte titta på @the_connemara s recept.
Och jag förstår fullständigt varför de gamla kärringarna @fio, @Novali01 och @Speedway har börjat med diet. Det måste vara något med åldern?
Jag har inte ändrat något med matintaget-- men börjar bli kärring-- och har gått upp 7 kg sedan början maj. WTF så här kan det ju inte vara? Men tydligen är det sant för ridbyxorna och säkerhetsvästen har blivit skitsmå.
OSA
Vänta bara tills du blir 40+. Då kommer allt det där att komma ikapp dig.
Det har folk sagt i typ 12 år nu. Dom ljuger alltså?! 10 år kvar Det är ju dock ett faktum att man mår betydligt bättre när man äter bättre, därför jag velat införa lite fler bättre vanor.
Tro fan att folk sagt det i 12 år.. Hur är det att ljuga? Du har ju minst 12 år kvar tills du blir 40+ så du lär få höra detta i minst 12 år till