Nä fy så trist.
Ja verkligen.. jag som tänkte stalla in han med skrittavstånd till terrängbana o allt. Men men man får hålla tummarna att det inte är något illa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä fy så trist.
Hm låter som något för mig!
Behöver komma igång med träningen, o att börja med att äta bättre och bli av med något kilo hjälper att inspirera..
Ja verkligen.. jag som tänkte stalla in han med skrittavstånd till terrängbana o allt. Men men man får hålla tummarna att det inte är något illa.
Det bästa av allt... fick tips i fb gruppen så jag provade Pro Pud idag Proteinpudding/ chokladpudding som är tillåten mumma!! Caramell smaken ska visst vara god att frysa in och ha som glass!
Chokladpudding smakar ju förstår inte folk som gillar de
Nej vilken jäkla otur.. hoppas det inte är en senskada. Vilken terrängbana var det du skulle få skrittavstånd till?
Du är ju helt störd .. Alltså riktig chokladpudding med vispgrädde, kan det finnas något godare? Kanske Semlor då.
Semlor är ju också äckligt!
Och pannkakor.
Och spaghetti.
Och tårta.
Oj.. jag lever på bullar... och.. (ja jag vet att det är livsfarligt) energydryck. Men jag äter ordentligt ibland.
Det bästa av allt... fick tips i fb gruppen så jag provade Pro Pud idag Proteinpudding/ chokladpudding som är tillåten mumma!! Caramell smaken ska visst vara god att frysa in och ha som glass!
Jag har minsann "bara" tappat 0,6 kg på två dagar.
Jaha jag som tänkte sko hästen nu och komma igång...
Då är han svullen bak på skenbenet med andra ord en troligen senskada
Hovis kommer imorgon förmiddag och ska få titta först sedan blir det vet och ultraljud....
Jag som nyss köpt ny sadel m.m.
Nej vilken jäkla otur.. hoppas det inte är en senskada. Vilken terrängbana var det du skulle få skrittavstånd till?
Gud så tråkigt! Hoppas det inte är en senskada. Jag skall sluta gnälla över mitt djur som kommer in med sår titt som tätt, det ena värre än det andra. Det är i alla fall inte en senskada. Just nu står han med ett broddsparkssår på ena frambenet. Känns trist att inte riktigt få något flyt i träningen. Under de tre månaderna hos mig har han nog lyckats med runt 15-20 sår av olika varierande grad. Absolut är inte alla illa men han kanske skulle kunna låta bli att trampa på sig själv, bröta och busa runt så himla mycket. Just nu vill jag ställa honom i en hage själv inlindad i bubbelplast typ, men då vet jag också att han kommer vara totalt oridbar och med på tok för mycket energi. Känns lite som att välja mellan pest eller kolera. Just nu längtar jag efter vår och sommar när man i alla fall slipper brodden!
Om den inte lyckas med något blir det nog en inomhusterrängträning den 13 februari i alla fall
Just nu vill jag ställa honom i en hage själv inlindad i bubbelplast typ, men då vet jag också att han kommer vara totalt oridbar och med på tok för mycket energi.
Min häst är helt tvärtom. Har gått i egen hage sedan hon jagade hagkompisen och gick omkull. Nu är hon väldigt lugn och sansad och behöver inte längre bli arg på någon annan som tar "hennes" mat.