LenaH
Trådstartare
När skulle vi se dig då? På alla tävlingar du stryker dig ifrån?Till våren kommer ingen känna igen mig!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När skulle vi se dig då? På alla tävlingar du stryker dig ifrån?Till våren kommer ingen känna igen mig!!!
Har börjat jobba igen efter jul o imponeras som vanligt över hur folk (möjligt ständiga ridhusbesökare undantaget) orkar rida sina hästar vintertid. Produktbytesvecka innebär 8-16, kill me slowly Imponerande när man åker hemifrån i mörker och kommer hem till mörker
Desto gladare att vi går över till 4-skift för produkten vi kör nu efter jul. Då slipper jag föröka hitta en bra tid hos vet med enda möjliga dagen måndag var tredje vecka o inte hinna sova innan nattskiftet, glad för det lilla
Några härifrån som ska på mötet hos Andersens sista helgen i januari?
Jag ska uppdatera här veckovis!
Är det luft och vatten du ska leva på?Efter Två dagar visar vågen på -1.5 kg Yey!! Idag grym huvudvärk...avsaknaden av socker i dieten gör sig påmind. Plus att jag drack för lite på jobbet inatt!!
Plus att jag drack för lite på jobbet inatt!!
Är det luft och vatten du ska leva på?
Räcker ju inte med en flaska fattar du väl. Ta med en BiB så blir det lagom.
Jag har minsann "bara" tappat 0,6 kg på två dagar.
Detta är fan inte sant... Idag visade vågen - 3,2 kg alltså totalt då nu när jag går in på min fjärde dag. Visserligen är det mkt vätska givetvis men det känns att jag blivit av med en del.
Detta är fan inte sant... Idag visade vågen - 3,2 kg alltså totalt då nu när jag går in på min fjärde dag. Visserligen är det mkt vätska givetvis men det känns att jag blivit av med en del.
Har du skippat mycket kolhydrater så kan det bero på det. Varje gram kolhydrat binder ca 3 g vatten i kroppen.
Nu vill jag veta vad det är för mirakel diet!
Jag fixar inte såna där extrema dieter för då får jag ett bryt efter ett tag och glufsar i mig 1 kg spagetti med smör och ost + 200 gr mjölkchoklad och en påse ostbågar i ett svep.
jag är likadan...Jag fixar inte såna där extrema dieter för då får jag ett bryt efter ett tag och glufsar i mig 1 kg spagetti med smör och ost + 200 gr mjölkchoklad och en påse ostbågar i ett svep.
Du får googla på Dukan Diet
Första veckan eller hur många dgr programmet räknat ut för dig är ren protein diet. Alltså kött,fisk,fågel,ägg, mejerier som keso, naturell yoghurt, mjölk osv plus 1,5 matsked havrekli
Sen lägger man till grönsaker efter dag 7 och kör med grönsaker varannan dag och ren protein varannan dag tills du nått din målvikt, sen börjar man blanda in kolhydrater osv x- antal dgr för att sedan äta vad du vill men du måste ha en proteindag i veckan.
Jag gick,med i en stödgrupp på Facebook som heter Vi Dukanare där finns massa tips och recept på goda saker. Jag är ju så kass på att fantisera ihop recept så för mig är det nödvändigt att få färdiga recept.
Man får vara sjukt motiverad och verkligen ha bestämt sig tror jag. Det har jag gjort, jag kan inte se ut såhär längre.
Jag har sagt att jag ska köra dieten i 2 månader.
Jaha jag som tänkte sko hästen nu och komma igång...
Då är han svullen bak på skenbenet med andra ord en troligen senskada
Hovis kommer imorgon förmiddag och ska få titta först sedan blir det vet och ultraljud....
Jag som nyss köpt ny sadel m.m.