En Pullarnosgrimma efterlyses!

A

Ancor

Kan som gick ut allra först i Världscupen igår i omg 1 (kommer tyvärr inte ihåg vad människan hette :o ) hade en jätteläcker pullarnosgrimma, det var liksom "nitar" på övre nosremmen. Jag vill ha! Någon som vet vart man kan köpa?

Sv: En Pullarnosgrimma efterlyses!

Kan det vara ett Herve Godingnon träns det som heter Clincher kanske?:bump:

Gå in på www.equalityline.se och klicka sen på ikonen som det står "Jump In" på och sen på träns...:banana:

Är HG:s träns, tror nästan att det bara är de som har sådant. Kostar nog runt 3500:- är nog ett av deras dyraste träns, och fulaste!men smaken är som baken:banana:

hööks har gjort kopior nu också om man inte vill ägga ut så mkt pengar, men det brukar ju itne var världens bästa kvalitet på deras läder...

Är ren skitkvalitet, förstår inte de som handlar träns där till sina hästar, kan inte vara bekvämt för hästarna att ha dessa hårda träns som aldrig blir mjuka. Varför inte satsa på ett lite dyrare träns i mellanklassen(typ Hubertus) som är bra läderkvalitet och dessutom oerhört hållbara.

Måste bara säga att jag har nåt träns från hööks. Visst var det lite stelt i början men efter ordentlig insmörjning 2-3 ggr och ett par månaders användning i alla väder blev det tränset mjukt och fint.

Men kvaliten går ju aldrig att jämföra med ett lite dyrare träns. Har hittat flera fina träns i Hööks katalogen men blir lika besviken varje gång jag går in i affären och känner på dem, spelar ingen roll om de kostar 300 kr eller 700. Hårda, stela och pappersaktigt läder...nej är väldigt skeptisk. Håller mig till HG, Frank Baines, Sabre och Hubertus;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 710
Senast: Kajsalisa
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 436
Senast: KesoNeso
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 789
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 199
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar