En liten fråga såhär på fredagskvällen...

Thera

Trådstartare
Ni som föder upp små ponnyer, typ shettisar och liknande, hur gör ni när ni ska rida in dom?

Har ni något duktigt barn som kan hjälpa er eller hur gör man? Det har jag alltid undrat... :D

Sv: En liten fråga såhär på fredagskvällen...

:bump: Hej på dej. jag hade en liten shettis jag ville ha inriden för några år sen.Jag hade turen att känna en duktig tjej på som var lite "äldre"(11år) som kunde hjälpa mej med det, funkade jättebra det blev en kanonponny :banana: Lycka till

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 313
Senast: Häst_
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 181
Senast: Juli0a
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
13 574
Senast: ildiko
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 963

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka