En boxertråd med bilder

skogsflicka

Trådstartare
Här kommer några nytagna foton på min älskade Malte, 14 månader

11941228.jpg

11941229.jpg

Sen är jag väldigt nyfiken på er andra som har boxer här på buke. Vad gör ni med era, vad har ni för planer, tävlar ni något, vad? Berätta och gärna bilder! :love:

Senast ändrad:
Sv: En boxertråd med bilder

Vilken rolig tråd!!!
Har själv en boxer från Debutant's som är 3 år och har precis fått valpar i mitt kennelnamn. Hon är Korad, utställd med CK, Lydnadsdiplom i klass II och uppflyttad till lägre klass spår. Den 23 september ska vi tävla lägrespår och nu SKa vi klara det!!! Jag lägger ut bilder på skönheten på måndag när jag kommer hem till min dator. Jag villse fler bilder på boxer här på buke.

Min är inte renrasig boxer men 75% i alla fall:) Hoppas de är okej att han är med på ett hörn:D
Han heter Hitch och är 2 år.
8428985.jpg

8428984.jpg

11519902.jpg

Vilken rolig tråd!!!
Har själv en boxer från Debutant's som är 3 år och har precis fått valpar i mitt kennelnamn. Hon är Korad, utställd med CK, Lydnadsdiplom i klass II och uppflyttad till lägre klass spår. Den 23 september ska vi tävla lägrespår och nu SKa vi klara det!!! Jag lägger ut bilder på skönheten på måndag när jag kommer hem till min dator. Jag villse fler bilder på boxer här på buke.

Här kommer en bild på min älskade boxer.
http://www.fortunagardenskennel.dinstudio.se/DS999DDCEBBD/bildgalleri/Tyra_januari_07_010.jpg

En granne till min pojkvän har en såå söt Boxerhane,
en unhgund :)

Tack:) Han är presa canario och amstaff oxå

Boxrar är allt bra söta. Jag ser gärna fler bilder :)
Går en boxer i min kurs som jag har, han är helvit och så himla mysig.
Jag kan inte det där, men har förståt de brukar ta bort de vita, men denna kenneln där han kommer ifrån gör inte det längre/ eller har aldrig gjort, vet inte vilket...

Jag har en vit också, Mysslingens tar inte bort de vita!!:bow: Passade mig bra som sökte en boxer just för temperamentet och inte intresserad av utställning.
Nu vill jag däremot avla så då blev det en tik med godkänd färg...

Ber om ursäkt för att jag kapar er boxertråd, men är nyfiken på hur ni som boxerägare upplever era hundar. Hur är de rent tempramentsmässigt? Lättlärda? Lätta att hålla intresset uppe hos dem vid träningar och så?
Vad betalar ni i försäkring och vilket försäkringsbolag har ni?

Himla härliga bilder ni lagt in! Ser fram emot fler! :)

Vilken bra trad!
Boxrar ar verkligen en underbar hudras! Har en tik pa 1ar. Nar vi forst kopte henne sa motte vi en kille som oxa hade en och han sa till oss att boxrar ar inte sa inteligenta. Men det har var boxer bevisat tvartom!! Hon skulle kunna kopa och salja en. Hon ar den mest lattlarda hund jag nansinn mott och ett underbart temprament.

Oh så fin :love:

Har oxå en boxer. En tik på 2 år som är vild och galen. Leia heter hon och är supermysig, dock inte mot främmande.

Leia6.png

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 049
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
1 908
Senast: Otherside
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 215
Senast: Raderad medlem 147980
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 140
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025