En av bukes finaste människor fyller år!

Eftersom mina trådar oftast är av negativt slag, så tänkte jag att nu ska jag göra en positiv tråd!

Det finns så galet mycket fina människor på det här stället! Men en av dom som hjälpt mig allra mest med sina kloka ord och hjälper väldigt många andra med sina kloka ord. Trots att hon är så sjuk och har fullt upp med sitt egna liv så finns hon alltid där och ställer upp <3

Så jag tyckte hon förtjänade en alldeles egen grattis-tråd här på buke idag när hon fyller år!

Så super duper massa Grattis @TinyWiny :love:

tellusbukett_rosa.jpg
Grattis @TinyWiny !!! Härligt med en egen grattistråd då är man speciell :)

Tack tack tack alla! Förutom att jag får träffa min dotter i morgon för första gången på 12 veckor (hon har varit i Indien som volontär) så är det här den finaste födelsedagspresent jag någonsin fått. Tårarna bara faller för jag blir så otroligt glad, rörd och lycklig över att jag faktiskt spelar så stor roll att ni bryr er så himla mycket om mig så att ni skriver i min alldeles egna födelsedagstråd. :bump::banana::bump: Tack igen @OutOfService :bow::love:

Utan buke hade jag aldrig varit den människan jag är idag. Då hade jag suttit ensam och förmodligen varit bitter pga alla sjukdomar och elände som har fått för sig att springa omkring efter mig.

Buke är verkligen så fantastiskt :love: och ni ska veta att ni betyder enormt mycket för mig. Här har jag fått nya vänner något som jag inte trodde var möjligt när man som jag har svårt att orka med någon större aktivitet och alla de jag trodde var mina vänner försvann. Jag har fått nya insikter och massor med nya kunskaper. Här kan jag vara när jag orkar utan press och det betyder så oerhört mycket för mig. Jag brinner verkligen för både människor och djur och ibland kan jag inte låta bli utan att jag sörjer att jag inte fick fortsätta jobba med människor och djur på något sätt :cry: Det hade jag så gärna velat göra.

Du har verkligen rätt i @Ninnurur att det känns som om hela världen ler mot mig idag :D

Ni är underbara och var och en av er förtjänar också en alldeles egen födelsedagstråd :love:

Tack :love:

@TinyWiny va himla glad jag blir över att tråden blev så bra som jag hoppats, om inte ännu bättre så glad som du vart :love: och att läsa att du får träffa din dottee imorgon gör det hela ännu bättre!

Du är utan tvekan en av dom i särklass finaste människor jag nånsin träffat! Finns inte ord som är tillräckliga, men med denna tråden får du iallafall en glimt över hur värdefull och underbar du är!

@TinyWiny va himla glad jag blir över att tråden blev så bra som jag hoppats, om inte ännu bättre så glad som du vart :love: och att läsa att du får träffa din dottee imorgon gör det hela ännu bättre!

Du är utan tvekan en av dom i särklass finaste människor jag nånsin träffat! Finns inte ord som är tillräckliga, men med denna tråden får du iallafall en glimt över hur värdefull och underbar du är!

Ja jag är så överrumplad och glad att jag känner mig helt euforisk :laugh:

Ja det ska verkligen bli roligt att få träffa henne i morgon och det bästa av allt är att hon stannar hela helgen :love:

Tack. Det är så himla snällt sagt och jag är så glad att du känner att jag kunde vara ett stöd under din fruktansvärt svåra tid :cry: Jag ville verkligen verkligen hjälpa dig och jag önskade att jag kunde hållit om dig när du behövde det. Jag är glad att mina ord kunde hjälpa dig något.

Jättekram!

Ja jag är så överrumplad och glad att jag känner mig helt euforisk :laugh:

Ja det ska verkligen bli roligt att få träffa henne i morgon och det bästa av allt är att hon stannar hela helgen :love:

Tack. Det är så himla snällt sagt och jag är så glad att du känner att jag kunde vara ett stöd under din fruktansvärt svåra tid :cry: Jag ville verkligen verkligen hjälpa dig och jag önskade att jag kunde hållit om dig när du behövde det. Jag är glad att mina ord kunde hjälpa dig något.

Jättekram!

Vad bra, det var lite meningen att göra något du inte förväntade dig :D

Förstår det, hon har ju vart borta jätte länge.. vilken födelsedag att hon kommer hem :love:

Åh du har varit ett enormt stöd och jag har så dåligt samvete över att jag försvunnit nu när jag inte längre tjatar om alla problem :( Men jag har tyvärr dragit mig undan dom flesta människor, speciellt såna som du som verkligen bryr sig.

Om inte förr så SKA jag verkligen se till att hälsa på dig igen när jag har semester om 4 1/2 vecka!

Vad bra, det var lite meningen att göra något du inte förväntade dig :D

Förstår det, hon har ju vart borta jätte länge.. vilken födelsedag att hon kommer hem :love:

Åh du har varit ett enormt stöd och jag har så dåligt samvete över att jag försvunnit nu när jag inte längre tjatar om alla problem :( Men jag har tyvärr dragit mig undan dom flesta människor, speciellt såna som du som verkligen bryr sig.

Om inte förr så SKA jag verkligen se till att hälsa på dig igen när jag har semester om 4 1/2 vecka!

Då lyckades du verkligen för det här hade jag verkligen inte förväntat mig :laugh: Det känns som värsta överraskningsfesten ju!

Hon kom hem den 9 maj men hade hon kommit här förbi då så hade hon bara kunnat stanna några timmar och även om jag ångrade mig många gånger för att jag längtade så efter henne så var det ju betydligt mycket roligare att hon kunde komma nu när jag fyller år och en hel helg :) Hade hon kommit då när hon kom hem så hade hon varit trött och stressad för att skolan ropade på henne men nu hoppas jag att jag får njuta av hennes sällskap hela helgen :love: Jag längtar så!

Du behöver inte känna något tvång eller att du måste höra av dig si eller så ofta. Vänskap för mig är att kunna ta upp där man slutade och jag har ju varit dålig på att höra av mig med. Vi hörs när vi har lust helt enkelt men du är verkligen jättejättevälkommen på din semester om inte förr! Vad kul :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 451
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 384
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 030
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
19 211
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve