Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis @TinyWiny !!! Härligt med en egen grattistråd då är man speciellEftersom mina trådar oftast är av negativt slag, så tänkte jag att nu ska jag göra en positiv tråd!
Det finns så galet mycket fina människor på det här stället! Men en av dom som hjälpt mig allra mest med sina kloka ord och hjälper väldigt många andra med sina kloka ord. Trots att hon är så sjuk och har fullt upp med sitt egna liv så finns hon alltid där och ställer upp
Så jag tyckte hon förtjänade en alldeles egen grattis-tråd här på buke idag när hon fyller år!
Så super duper massa Grattis @TinyWiny
@TinyWiny va himla glad jag blir över att tråden blev så bra som jag hoppats, om inte ännu bättre så glad som du vart och att läsa att du får träffa din dottee imorgon gör det hela ännu bättre!
Du är utan tvekan en av dom i särklass finaste människor jag nånsin träffat! Finns inte ord som är tillräckliga, men med denna tråden får du iallafall en glimt över hur värdefull och underbar du är!
Ja jag är så överrumplad och glad att jag känner mig helt euforisk
Ja det ska verkligen bli roligt att få träffa henne i morgon och det bästa av allt är att hon stannar hela helgen
Tack. Det är så himla snällt sagt och jag är så glad att du känner att jag kunde vara ett stöd under din fruktansvärt svåra tid Jag ville verkligen verkligen hjälpa dig och jag önskade att jag kunde hållit om dig när du behövde det. Jag är glad att mina ord kunde hjälpa dig något.
Jättekram!
Vad bra, det var lite meningen att göra något du inte förväntade dig
Förstår det, hon har ju vart borta jätte länge.. vilken födelsedag att hon kommer hem
Åh du har varit ett enormt stöd och jag har så dåligt samvete över att jag försvunnit nu när jag inte längre tjatar om alla problem Men jag har tyvärr dragit mig undan dom flesta människor, speciellt såna som du som verkligen bryr sig.
Om inte förr så SKA jag verkligen se till att hälsa på dig igen när jag har semester om 4 1/2 vecka!
Grattis Tiny!