En av bukes finaste människor fyller år!

Eftersom mina trådar oftast är av negativt slag, så tänkte jag att nu ska jag göra en positiv tråd!

Det finns så galet mycket fina människor på det här stället! Men en av dom som hjälpt mig allra mest med sina kloka ord och hjälper väldigt många andra med sina kloka ord. Trots att hon är så sjuk och har fullt upp med sitt egna liv så finns hon alltid där och ställer upp <3

Så jag tyckte hon förtjänade en alldeles egen grattis-tråd här på buke idag när hon fyller år!

Så super duper massa Grattis @TinyWiny :love:

tellusbukett_rosa.jpg
Grattis TinyWiny!

Hur skulle vi på buke klara oss utan dig snarare! :love:

Kan inte göra så mycket, men ville göra nånting..så en alldeles egen tråd bara om hur omtyckt du är fick duga!

Kraaaam <3

Du, det här var verkligen jättemycket :love: Om du bara visste hur mycket jag uppskattar det här :love: Alla behöver få veta att de behövs och uppskattas och kanske särskilt när man inte har något jobb som man får uppskattning för heller utan när man som jag går hemma hela dagarna. Det blir lätt att jag känner mig lite värdelös emellanåt för att jag inte kan ställa upp på människor som förr för jag vill ju verkligen finnas där men jag kan ju inte det rent fysiskt. Då är det helt fantastiskt att få ett så fint omnämnande som "en av bukes finaste människor".

Tack @OutOfService Tackkramar i mängder!

Och tack till alla er andra som har grattat och som till och med gissade att det var jag som menades i rubriken. Det fick mig ju att gråta ännu mer!

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 451
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 384
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 030
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
19 211
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve