Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du inte en liten smiley typ brevid mellanslag på tangentbordet? Jag har en S4, och där ser det ut så. Är din telefon uppdaterad till senare?Och jag undrar, går det överhuvudtaget att få till en Samsung S3?
Har du inte en liten smiley typ brevid mellanslag på tangentbordet? Jag har en S4, och där ser det ut så. Är din telefon uppdaterad till senare?
Jag har en Samsung S3 Neo och den har en knapp med en smiley på, på nedre raden av tangentbordet. Men S3 Neo har en nyare version av Android än den som bara heter S3 har jag för mig. Kanske är det som det hänger på?...Nä inte det
S4 vet jag har en massa roliga gubbar, men min verkar inte ha det. Öhm, ingen aning vad den är uppdaterad till
ÄR helt säker på att jag hade det på min S2a med. Hm, kollat tangentbords inställningarna? Du kanskr inte har det på standard?Nä inte det
S4 vet jag har en massa roliga gubbar, men min verkar inte ha det. Öhm, ingen aning vad den är uppdaterad till
Googla så finns det manualerNä inte det
Det undrar jag med....hmm.. kan man få in det på en vanlig laptop?
Tusen tack, ska testaFör pc hittade jag det här: http://getemoji.com/ Kanske inte så jättekul... har man windows 8 är det lite roligare: http://blog.getemoji.com/emoji-keyboard-windows
Jag får aldrig emojisarna att hänga med till FB. De försvinner!
Tex om jag delar från instagram till FB och har emojisymboler med, bara vissa hänger med till FB och vissa försvinner.
Om jag sen går in och redigerar direkt i FB-appen och lägger till så försvinner de fortfarande..
WHY?
Men jag har ju FB-vänner som får in massvis med emojis i FB? Känner mig särbehandladTroligen för att dom är gjorda för iphone... Och inte för att användas på Facebook. Ofta man ser tomma rutor där de har varit en smiley men som Facebook inte kan läsa