Emoji - hur?

Lupino

Trådstartare
Folk stoppar in alla möjliga emojis på facebook och sms. Hur gör de? Använder de förkortningar (jag skriver själv : ) : ( men kan inga andra)? Eller har de en app eller vad? Om man har en app, får man då upp dem på tangentbordet?

Jag pratar nu om iphone/ipad.

Tacksam för att bli upplyst!

Tack till er båda!! Men vad används då appar för? Utökar de utbudet eller vad har man dem till?

Jag tror att man var tvungen att ha appen tidigare eftersom den var fristående från Apple. Har för mig att Apple köpte upp Emoji och att det därför ingår i programvaran nu :)

Jag tror att man var tvungen att ha appen tidigare eftersom den var fristående från Apple. Har för mig att Apple köpte upp Emoji och att det därför ingår i programvaran nu :)

Nej de har alltid funnits. Folk har bara inte fattat hur man sätter på det tangentbordet så folk laddade hem nån app men det är bara att sätta på tagentbordet :D

Nej de har alltid funnits. Folk har bara inte fattat hur man sätter på det tangentbordet så folk laddade hem nån app men det är bara att sätta på tagentbordet :D

Va, på riktigt? :D

Jag upptäckte iofs att man kan få veckonummer i kalendern nyss och det har tydligen funnits sen juli...

Jag har inte s så tror att min blir för gamal för att orka med för jag har senaste som går på min (eller de ska jag ha)

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 319
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 100
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler Jag går en kurs i att skriva manus för film och TV. Det program som används heter Final Draft kostar ca 2000 SEK för PC och 150 för...
Svar
4
· Visningar
655
Senast: Myrten
·
Hemmet Jag förstår inte varför det är lagligt att röka på balkong så det kommer in i andras lägenheter. Vi har nu i ett par år haft stora...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
8 745

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka