Emil i Lönneberga - Amerika Biljetten (ulvlek)

Och vilken ev roll skulle det isf kunna vara och varför teoriade hon inte om det under gårdagen?

Så om det inte är TLV vem av oss övriga skulle du ha blivit lurad av? Jag känner mig säker på både Q och bollen, även om jag hade mina djupa misstankar mot Q tidigare.

Är inte Mirtai´s tvilling kvar, eller har jag missat vem det var?

Äääh jag vet fan inte här alltså angående TLV om hon verkligen är den sista ulven.... det känns som vi blir totallurade.. TLV skulle kunna ha en roll där hon faktiskt visste att Mirtai inte lagt rösten frillvilligt.
Om det visar sig att TLV lynchas och är god så kommer ni ge er på mig vid nästa lynch och då ryker 3 goda på ett bräde då en kommer käkas i natt! Har vi råd med det verkligen??
vem skulle i så fall vara ond? av bollen__ mig själv och Paddingon?

Är inte Mirtai´s tvilling kvar, eller har jag missat vem det var?
Och hur skulle hon kunna vara Mirtais tvilling när Mirtai inte alls velat hålla henne ens åt godare hållet någonstans?
Hur tänker du nu?
Tillägg: TLV misstänkte ju tom MIrtai när jag hade min frågestund med henne????

Nåja låter min röst på TLV stå kvar tror jag om det är fel så tar vi fio imorgon helt enkelt.
har fått lite känslan av uppgiven ulv över TLV ändå idag....

Du har nog missat det.
Mirtais tvilling finns kvar och TLV kan omöjligen ha den rollen eftersom TLV misstänkte Mirtai igår och inte ens ville nämna i leken att Mirtai ev var förtrollad.

Ok, det är sant det där vad dom säger att man blir dum i huvudet om man inte äter kolhydrater :laugh::laugh: Eller iallafall tänker långsammare;)

Nåja låter min röst på TLV stå kvar tror jag om det är fel så tar vi fio imorgon helt enkelt.
har fått lite känslan av uppgiven ulv över TLV ändå idag....
Du får gärna rösta på mig flera gånger om men när du får resultatet kan du välj använda den där stekpannan på dig själv som du hotat andra med tidigare? :idea:

Du får gärna rösta på mig flera gånger om men när du får resultatet kan du välj använda den där stekpannan på dig själv som du hotat andra med tidigare? :idea:
Ja då. Jag har gjort det flera gånger redan i leken på mig själv så en bula mer eller mindre spelar inte så stor roll ..tillägg och i så fall ger det oss goda svaret på vem som är sista ulven ....

Jag har samma kandidater som Q & Paddi, nämligen fio och TLV.
Jag håller med de övriga om att det väger över åt den positiva sidan för fio angående bla. att hon inte uppfattat BSFs roll.
TLV känns lite som en uppgiven ulv idag och att Dentaku hade en mer positiv inställning till TLV än fio känns som ett sätt att försöka skapa alibi åt TLV.
bollen__ röstar på TeamLundVer

För övrigt så får jag känslan av att TLVs inlägg #1201 känns lite som fiskande att dennes röst i DL2 skulle vara förtrollad, men som jag skrev tidigare idag så ser jag inte det som möjligt faktiskt...

TLVs inlägg:
Nja, jag tycker nog att du ska fundera ett varv till jag. Jag tycker du ska fundera på varför du finner det så skumt att jag röstade på dig i DL3 när jag ändrade min säkerhetsröst på dig i DL2.

Ger du mig en bra anledning så ska jag försöka förklara (lovar). Kommer vara i skolan i morgon och alltså ha ngn form av tillgång till datorn ofta

Tänker du inte fel här? Dels kunde väl ingen skills användas Dl1 då de började delas ut nattDl1 för att användas under dl2

Samt hade inte Emil fyra skills?
* lägga extraröst
* förhäxar att röst ej räknas
* förtrolla att teoria/rösta om ngn annan
* dela ut extra röst.

Om Emil förtrollade Mirtai igår som jag tror (förstår inte varför hon röstade som hon gjorde annars) så kan han inte ha gjort det mot ngn annan tidigare.

Så Isf borde det ha varit ngn av de andra skillsen som Emil valde att använda Dl1 (som gällde dl2)

Ok, jag tror TLV är den kvarvarande ulven, trots att hon vet att Q är förmodad god och uppmanade goda att rösta ihop igår så ville hon inte vilja följa Q i röstningen. Q säger att om TLV är god så måste jag vara ond och att det inte finns något annat scenario. Jag vet min roll så

fio röstar på TeamLundVer

För övrigt så får jag känslan av att TLVs inlägg #1201 känns lite som fiskande att dennes röst i DL2 skulle vara förtrollad, men som jag skrev tidigare idag så ser jag inte det som möjligt faktiskt...

TLVs inlägg:
Nja, jag tycker nog att du ska fundera ett varv till jag. Jag tycker du ska fundera på varför du finner det så skumt att jag röstade på dig i DL3 när jag ändrade min säkerhetsröst på dig i DL2.

Ger du mig en bra anledning så ska jag försöka förklara (lovar). Kommer vara i skolan i morgon och alltså ha ngn form av tillgång till datorn ofta
Jag kan garantera att det inte var det jag försökte säga. Jag har mig veterligen inte varit förtrollad.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka