Nej då är det inte åt ditt håll jag kikar ...Fast om det är åt mitt håll så är du helt fel ute kan jag meddela..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej då är det inte åt ditt håll jag kikar ...Fast om det är åt mitt håll så är du helt fel ute kan jag meddela..
Nej då är det inte åt ditt håll jag kikar ...
Nej då är det inte åt ditt håll jag kikar ...
och jag kikar inte heller åt ditt håll då...Nähä då fattar jag ännu mindre än vad jag redan gör...
Me2Nähä då fattar jag ännu mindre än vad jag redan gör...
TLV 4 fio 1Var är röstlistan
Var är röstlistan
Det beror ju på vilka spionrader hon fått .. Isf men varför inte bli misstänksam mot bollen i detta läget ???Om du är spionlärling så är du ingen vidare spion om du tittar åt mitt håll
Det beror ju på vilka spionrader hon fått .. Isf men varför inte bli misstänksam mot bollen i detta läget ???
Jag tänkte inte på dig , det har jag sett och noterat. Utan på TLV om så är fallet ??Det är jag redan.. jag har skrivit det ett flertal ggr oxå. Men när jag misstänkte att TLV trots allt var god så ville jag inte skriva ut bollen
Jappok det gör ju att det bara finns en ond kandidat kvar för mig och det är en den som kommit undan som spionlärling under leken genom sin fina röstrad och följsamhet till Q - dvs Bollen___