Åh vad jag hade velat höra snacket i goda lyan. Alla som sitter och jämför anteckningar utan baktankar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att jag inte kanSå vad försökte du säga då?
Och varför vill du ha en bra anledning för att försöka förklara det? Varför inte förklara det direkt istället?
Jag fattar inte.
SantHar jag redan gjort och om så vore så har du i så fall avslöjat den sista ulven så goda kommer vinna oavsett.
Åh vad jag hade velat höra snacket i goda lyan. Alla som sitter och jämför anteckningar utan baktankar.
För att jag inte kan
well är du god så är det ju där du hamnar.....Åh vad jag hade velat höra snacket i goda lyan. Alla som sitter och jämför anteckningar utan baktankar.
Looking forward to itwell är du god så är det ju där du hamnar.....
Nä jag tror nog jag gjort så gott jag kunnat. Tyvärr verkar jag inte prata samma språk som övriga i leken@TeamLundVer du ska inte lämna något slags mer utförligare testamente innan du ryker? Det är ju sista chansen innan du dör? Ja om du är god då vill säga...
Eller jo
Om du nu inte är ond så förklarar det varför q4 som jag tror är god verkar ovanligt trög
Alltså om du skulle råka vara spionlärlingen så har jag uppfattat det och då vet jag vart jag ska kika!Eller jo
Om du nu inte är ond så förklarar det varför q4 som jag tror är god verkar ovanligt trög
Alltså om du skulle råka vara spionlärlingen så har jag uppfattat det och då vet jag vart jag ska kika!
då är vi två....Alltså om du skulle råka vara spionlärlingen så har jag uppfattat det och då vet jag vart jag ska kika!
Uppdatering kommer tyvärr kom lite annat emellan