Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blir väldigt misstänksam när du trycker på så. Jag vill inte vara delaktig i att du (om det är det du försöker) försöker få till ett drev mot Dentaku. Eftersom jag inte alls vet var jag har henne.
Jag tänkte detsamma när jag såg den, men fick så långt inlägg när jag tog upp allt att just den klippte jag bort.jag har en liten fundering......
Q har ju gått tillbaka och kollat igenom Dentakus teorier under dagen så jag tänkte inte vara sämre...
Kikade först på JFrelin för att se om hon teoriat om ngn potentiell ulv å den enda ulv/potentiella ulv hon nämnt var att hon riktat sig till Dentaku ngn gång i övrigt var det inget där...
(förutom misstankarna mot Q men de bortser jag från)
Sedan gick jag till MikaTela och där hittade jag en konversation med fio om att de inte kände igen varandra och hur nya var de på forumet och vilka undersidor hängde de på eftersom de inte stött på varandra tidigare... Om MikaTela och fio hade varit i lyan ihop - hade inte det varit en konversation som hade varit naturlig att hålla i den?
Jag kunde inte se q4 ha en roll som innebar mer information än vad som getts i tråden.tack för förklaringen @TeamLundVer då förstår jag mer hur du tänker.
Det jag funderar över i sammanhanget är vad du skrev igår morse
Om du hade snappat upp att Q var god som det verkar sedan tidigare (då dina misstänka var Mirtai och fio), varför började du inte fundera över Qs roll. Om Q var god varför hade det varit misstänkt att hon ville rösta på Dentaku - hon kanske var fel ute med sina tankar, men vad är misstänkt i det?
Ahh, nu kom jag vad som fick mig att höja på ögonbrynen för en liten stund sedan men jag reflekterade inte mer över det vid första genomläsningenJag hade mina misstankar om att Mirtais röst på dig inte var helt ärligt menad då den dels kom lite "out of the blue" och dels var baserat på saker jag själv inte kunde se ngt misstänkt i. Och eftersom jag misstänkte att hennes röst på dig inte var planerad så gav det mig inte mer info om huruvida hon var ond eller inte
Eller så väljer man att hålla en sådan konversation i tråden för att verka goda.jag har en liten fundering......
Q har ju gått tillbaka och kollat igenom Dentakus teorier under dagen så jag tänkte inte vara sämre...
Kikade först på JFrelin för att se om hon teoriat om ngn potentiell ulv å den enda ulv/potentiella ulv hon nämnt var att hon riktat sig till Dentaku ngn gång i övrigt var det inget där...
(förutom misstankarna mot Q men de bortser jag från)
Sedan gick jag till MikaTela och där hittade jag en konversation med fio om att de inte kände igen varandra och hur nya var de på forumet och vilka undersidor hängde de på eftersom de inte stött på varandra tidigare... Om MikaTela och fio hade varit i lyan ihop - hade inte det varit en konversation som hade varit naturlig att hålla i den?
Nope. Jag var ganska säker på att hon inte lagt rösten frivilligtAhh, nu kom jag vad som fick mig att höja på ögonbrynen för en liten stund sedan men jag reflekterade inte mer över det vid första genomläsningen
Om du var misstänksam mot Mirtai igår morse som du skrev att du var (du misstänkte/var fundersam mot henne vid sidan av fio). Så när det då kommer en urkonstig teori och en röst "outoftheblue" från henne, du vet att det finns ngn som kan förtrolla - och den personen är garanterad god (Emil).
Varför friskrivde du då Mirtai från misstankar - borde hon inte ha ökat på din radarvarning??
men bara för att hon misstänkte Dentaku som högst trolig ulv så betyder det väl inte att hon måste ha haft information om denne?Jag kunde inte se q4 ha en roll som innebar mer information än vad som getts i tråden.
Sorry trodde du menade q4s roll som i ev specialroll inte roll god eller ond.men bara för att hon misstänkte Dentaku som högst trolig ulv så betyder det väl inte att hon måste ha haft information om denne?
och hur kom du fram till det ?Nope. Jag var ganska säker på att hon inte lagt rösten frivilligt
Ja du...och hur kom du fram till det ?
Jag kom fram till det för att jag hade en tanke om hennes roll, vilken nu dessutom har visat sig stämma, och för att jag inväntade reaktionerna på den rösten av alla, du däremot misstänkte henne- så ännu mer ???Ja du...
och för att jag inväntade reaktionerna på den rösten av alla, du däremot misstänkte henne- så ännu mer ???
Och vilken ev roll skulle det isf kunna vara och varför teoriade hon inte om det under gårdagen?Äääh jag vet fan inte här alltså angående TLV om hon verkligen är den sista ulven.... det känns som vi blir totallurade.. TLV skulle kunna ha en roll där hon faktiskt visste att Mirtai inte lagt rösten frillvilligt.
lite börjar du kännas som ond ändå som säkrar upp ifall nu TLV skulle vara god?Äääh jag vet fan inte här alltså angående TLV om hon verkligen är den sista ulven.... det känns som vi blir totallurade.. TLV skulle kunna ha en roll där hon faktiskt visste att Mirtai inte lagt rösten frillvilligt.
Om det visar sig att TLV lynchas och är god så kommer ni ge er på mig vid nästa lynch och då ryker 3 goda på ett bräde då en kommer käkas i natt! Har vi råd med det verkligen??
håller verkligen med !Och vilken ev roll skulle det isf kunna vara och varför teoriade hon inte om det under gårdagen?