EM i Malmö

Sv: EM i Malmö

Du ska ha stämplad matbiljett oxå, viktigt! Så får vi hoppas maten räcker i år...

Haha, schyst att du blir utsläppt ibland och får ta med jobbet hem :-P

Jag är inte bekymrat lagd så jag klarar nog av det :p Man kan inte vara bekymrat lagd när man handskas med livstidsdömda :rofl:

Stämplad matbiljett och parkeringstillstånd, okej! Jag ser fram emot att få smaka den riktiga maten denna gång!

Inte sjutton tar jag med banditerna hem! :rofl:

KL

Jag tänkte sticka ner under lördag eller söndag, men har aldrig varit på tävling förut :o

Undrar om någon vänlig buke-själ känner för att vara guide åt en nybörjare på allt vad som har att göra med tävling?

Jag kan erbjuda lite roliga nybörjar-kommentarer i utbyte. :)

Du ska ha stämplad matbiljett oxå, viktigt! Så får vi hoppas maten räcker i år...

Haha, schyst att du blir utsläppt ibland och får ta med jobbet hem :-P

maten idag har varit lite lagom förgiftat för mig ^_^, tycker att om man mailar en lååång lista på saker man inte kan äta så borde de åtminstone ordna vatten som inte är smaksatt med ngt jag inte tål :p eller helt enkelt haft naturellt vatten att erbjuda. var en enkel baguette men även där hade de petat i ngn smörja som jag uppenbarligen inte tålde :banghead:.

hoppas på bättre mat resten av veckan :rofl:
(irland, england och italien har kommit så vitt jag sett förresten :D)

Jag äter typ vad som helst :p Dock avskyr jag smaksatt vatten men dricka kan jag ju enkelt ta med själv hemifrån.

Planerar att köra dit imorgon, blev tyvärr ingen övertid :( Vet dock inte när. Ska lämna Mathilde (dotter) på dagis vid 9 och sen städa sadelkammaren och eventuellt städa hemma också först. Gissningsvis någon gång efter lunch. Imorgon var det väl fri parkering? Isf, var? Är det klyddigt kan jag iofs alltid parkera vid fängelset och ta buss. Cajsa (hund) gillar att åka buss för alla klappar på henne :D

Sådärja, ackreditering fixad! Armbandet kommer vara ursnyggt till min marinblå jobbuniform :rofl: (Och eventuella tråkmånsar på jobbet kan nu förfasa sig över armbandet och dessutom mina blingade hårspännen, mina färgglada naglar, min näs- och min tungpiercing och mina charmigt mönstrade strumpor. Fight the tråkighet!)
Nåja, jag kan ta av armbandet men det är inte lika kul :p

1173727_10152124814781102_1146596329_n.jpg

Senast ändrad:

man kan inte ta av armbandet utan att förstöra det... men har du varit vid accrediteringen idag så har du eventuellt gått förbi mig. är gatekeeper där nu ^_^.

Jag har redan tagit av armbandet och det var inga problem alls. Jag har väldigt små händer :) Var vid ackrediteringen vid 14.30-tiden.

kul! Jag ska åka ner på lördag om jag hittar hundvakt.

Jag tvättar också Niklas stall nu när han är borta, såklart la maskinjäveln av idag :rage:

Då gick du förbi mig :)

Resten av veckan är jag i kassan ^_^, men idag så har jag haft fin utsikt över ena tränings hoppbanan och betes ängen :)

Jag skulle haft en namnskylt på mig med Buke-namnet :p

Lyxigt! Jag har bara sett insidan av fängelset idag. Väldigt kul att jobba 7.15-17.45 ... :crazy:

*kl*

Jag är inte så insatt i fälttävlan men två första lagryttarna på 46 resp 42 felpoäng i dressyren är väl en ganska bra start vad jag förstått :)

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 691
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
39 679
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Igår blev jag lite konfunderad i en trafiksituation. Körde bil i skymning (nästan helt mörkt) på en 70-väg. En ganska "stor" 70-väg med...
2
Svar
38
· Visningar
3 461
Senast: Luff
·
Hästmänniskan Det blir inte alltid som man önskar när det gäller hästköp.. Vi köpte en svensk unghäst för två år sedan som vi red in och började träna...
Svar
3
· Visningar
2 704
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama