Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JAG MEDJag längtar tills Roffe intervjuas. Så många frågor...
Jajemän, med förklaringen att han gjorde det av säkerhetsskäl. På en häst som vägratVisst var han nyss i blåsväder för att ha spöat hästen?
Ni får ursäkta språket men han hade isåfall gärna fått åka av…
Åh sånt bullshitJajemän, med förklaringen att han gjorde det av säkerhetsskäl. På en häst som vägrat
Jodå. Det var ett fall förra året och sen igen på en tävling under våren. Han fick då böta ca 20.000kr. Hade jag varit hästägare eller sponsor hade jag avbrutit samarbetet. Gör han så på tävling med åskådare vet man ju inte vad han gör hemma.Visst var han nyss i blåsväder för att ha spöat hästen?
Ni får ursäkta språket men han hade isåfall gärna fått åka av…
Duffy, Perreau och Maher ligger inom ett nedslag.Hur ser det ut i den individuella? Jens först, Guerdat högt upp och livsfarlig! Vem är mer med där uppe?
Videon är mer eller mindre att hästen studsar och vägrar/väjer från linjen i anridningen. Liksom inte farligt alls, egentligen. Det blir stressigt och farligt i det ögonblicket han rappar rejäla slag dock. Så säkerhet my ass...Åh sånt bullshit
Det verkar såMen hur e de nu ? Visst får inte alla 4 svenskar rida på söndag ?
De 25 bästa individuellt får rida, så alla våra lagryttare får rida.Men hur e de nu ? Visst får inte alla 4 svenskar rida på söndag ?
Det stämmer. Förlorade det som föl har jag för mig.Vänta nu. Har Cicci bara ett öga också?
Vänta nu. Har Cicci bara ett öga också?
JappVänta nu. Har Cicci bara ett öga också?