Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag räknar alltid med rivning när Malin rider lag.Och utan Peder och Allan, utan Malin och Indie och utan King Edward! Vilken toppbredd Sverige har nu!
Jo. Precis som VM är det utklassningGjorde inte Sverige samma sak i VM? Vann före alla fjärde ryttare ridit?
Vet inte vem det var som gick bakom Wilma och klappade henne på axeln, men alltså det är så FINT att se!! Nu tittar inte jag massor på sport men har nog aldrig sett nåt liknande i någon annan sport.
Jag TROR det var Jur Vrieling jättefint att se med tanke på hur det har gått för Nederländerna (jag är för övrigt i chock att Spanien för närvarande ligger före Nederländerna).Vet inte vem det var som gick bakom Wilma och klappade henne på axeln, men alltså det är så FINT att se!! Nu tittar inte jag massor på sport men har nog aldrig sett nåt liknande i någon annan sport.
Kikade snabbt på SVT sport-kontot på Instagram. Inte ett pip om hoppningen...
Jens är ju lite rolig ämdå, kul med lagguld men nu är det dags för nästa klass på söndag
Jag blev helt full i skratt när jag hörde att de inte berättat för Rolf, fattar tanken men tyckte av nån anledning att det var hysteriskt roligt
Visst ”Nä Rolf vet inte om det, den infon behöver man inte i det läget”, helt kolugnLika mycket som jag älskar att Henke är känslosam och pratar från hjärtat i intervjuerna nu, lika mycket älskar jag Jens återhållsamma, fokuserade attityd!