Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har redan ondat, som synesEtt kollektivt Buke "Riv, riv, riv"??
Jag blir med lite fnissig och funderar på hur det går till rent praktiskt Pratar Roffe med någon alls innan start nu? Hur kan folk hålla masken? Är han avskärmad från allt där på framridningen?
Något som glädjer mig personligen nu är båda mina hatobjekt borta ur den individuella tävlingen.Nu är Fuchs definitivt borta från den individuella tävlingen.
Visst var han nyss i blåsväder för att ha spöat hästen?Något som glädjer mig personligen nu är båda mina hatobjekt borta ur den individuella tävlingen.
Ja, jag unnar honom verkligen att få rida i ett guldlag.Jag är nästan gladast över att Rolf är med och får ett guld efter de två senaste som han bidrog så fint till utan att få vara med!
Visst var han nyss i blåsväder för att ha spöat hästen?
Ni får ursäkta språket men han hade isåfall gärna fått åka av…
Är också helt orimligt engagerad i just den grejenJag blir med lite fnissig och funderar på hur det går till rent praktiskt Pratar Roffe med någon alls innan start nu? Hur kan folk hålla masken? Är han avskärmad från allt där på framridningen?