EM i dressyr (i Gbg!)

Haha! Tyckte de va en väldigt givande kommentar :D

Fin Portugis, gillar rörelsemönstret. Måste vara någon PRE eller något? Synd bara på den stora nacken..

Haha! Tyckte de va en väldigt givande kommentar :D

Fin Portugis, gillar rörelsemönstret. Måste vara någon PRE eller något? Synd bara på den stora nacken..

Är förmodligen Lusse om den är portugis. Jag som är van vid rasen reagerar inte på nacken. Men däremot tyckte jag den hade dålig bakkärra för att vara av den rasen. Föll isär för mkt och rörde sig för bakom sig.
Ser dock fin ut egentligen exteriört och rörelsemässigt. Så borde gå att träna bättre.

Schweiziskan som red fel är alltså utesluten?

Åh blod :( andra schweizaren som får blod under meetinget.

Rättar mig själv, det var den första från Schweiz som blev utesluten pga blod. Jag blev lurad när kommentatorerna sa något om andra ryttaren från Schweiz (hon var andra startande för dagen men första från Schweiz).

Hon är tillbaka i resultatlistan... Så va nog bara en bugg...

Och japp som ni säger nu är hon EL enligt resultatlistan ...
Såg de med nu... Men hon togs bort först utan resultat alls... Sen tillbaka i resultatslistan med procenten och nu som sagt sist med EL som procent...

Så jo hon blev diskad iaf...

Liknande trådar

• Låst
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
88 360
Senast: lizan
·
Dressyr Imorgon börjar det! Svenska laget: Patrik/Touchdown Therese/Dante Malin/Valbonne😍😍😍 Johanna/Mazy Tror ni vi har någon chans till...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
18 336
Senast: Roheryn
·
Dressyr Snart är det VM och lagen är presenterade! För Sverige rider: Patrik Kittel/Touchdown Juliette Ramel/Buriel Therese Nilshagen/Dante...
38 39 40
Svar
793
· Visningar
45 158
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025