Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror de hittade blod i hästens mun efter ritten.Kollar ikapp det jag missade igår, men har en fundering som jag inte fått svar på. Varför står Merkulova som utesluten i resultatlistan? Hon red ju hela programmet och fick ett resultat?
Om du menar den ryttaren som blev avblåst på tisdagen och fick avbryta programmet så läste jag någonstans att hästen hade ett jack i läppen.Försökt leta i tråden men vad hände med kvinnan som blev avblåst pga blod (?) i munnen på hästen? Såg att hennes team verkade fota hästen själva, kanske för att lämna in protest?
Om du menar den ryttaren som blev avblåst på tisdagen och fick avbryta programmet så läste jag någonstans att hästen hade ett jack i läppen.
Det är inte samma häst - ryskan red ju igår och hästen i tisdags tillhörde väl Schweiz?Tack, då hade den domaren inte helt fel alltså. Det verkade först som om hon var den enda som såg det.
Ja.Det är inte samma häst - ryskan red ju igår och hästen i tisdags tillhörde väl Schweiz?
Två olika som blev avblåsta för blod i munnen då?Det är inte samma häst - ryskan red ju igår och hästen i tisdags tillhörde väl Schweiz?
Har ni sett Patrik Kittel som jockey?
Var då? Med de långa benen? Tuggar han på knäna?
Hysteriskt roligt att han smackar ! Härlig inlevelse! Så roligt att han bjuder på sig själv.
Tyckte också han gjorde det bra, har sett betydligt värre försök!Haha, tyckte ändå det var bra jobbat som jockey
Han verkar väldigt trevlig och rolig faktiskt!
Nej det kan man inte. Krävs accreditering.Kan man se framridningen?
De hittade ett sår i munnen vid bettkontrollen.Kollar ikapp det jag missade igår, men har en fundering som jag inte fått svar på. Varför står Merkulova som utesluten i resultatlistan? Hon red ju hela programmet och fick ett resultat?
Nej det kan man inte. Krävs accreditering.