Gåshud på sista uppridningen!Alltså Isabell!! Hur galet bra kan en människa rida !! Som jag längtar efter att komma ner och få se allt live nu fredag och lördag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gåshud på sista uppridningen!Alltså Isabell!! Hur galet bra kan en människa rida !! Som jag längtar efter att komma ner och få se allt live nu fredag och lördag!
Jag såg tyvärr inte Sönke och Cosmo idag, men såg dem under deras träning igår, och jag är tusan kär i ett ekipaget! Så mjukt och lugnt och stadigt, och samtidigt en massa go och arbetsvilja! Jag jobbar med security och hade turen att få vakta ingången vid dressyrstallarna med fri utsikt över träningsbanan
Vad trist det ser ut med så mycket tom läktarplats
Jag såg tyvärr inte Sönke och Cosmo idag, men såg dem under deras träning igår, och jag är tusan kär i ett ekipaget! Så mjukt och lugnt och stadigt, och samtidigt en massa go och arbetsvilja! Jag jobbar med security och hade turen att få vakta ingången vid dressyrstallarna med fri utsikt över träningsbanan
Jo jag vet. Men det ser ju betydligt roligare ut med mindre läktarplats som är fullsatt, än massa tomma stolar...Men alltså Ullevi är så sjukt stort , det går ju in tiotusentals människor där.
Domarna och vi andra i kurerna är glada över pausen. Det är då vi får middag.Tänk så olika vi är själv sitter jag på Ullevi hela dagen idag och på söndag! Det är ju inte ofta vi har mästerskap i Sverige. Fast det är klart billigare att sitta hemma förstås . Har dock inte orkat gå tillbaka till Ullevi än ska proviantera lite inför kvällen så man slipper Ullevs dyra priser. Men ska dit innan första svenska start det är ju lämpligt nog paus innan Rose ska rida. Jag förstår inte varför det är 54 minuters uppehåll efter den franska ryttaren klockan 17.48? Det är ju inte konstigt att dressyren drar ut en halv evighet i tid.