Varför nämner de att Total Hope ridits av en svensk ryttare men inte att han varit svensk avel under flera år
Tittar ikapp det jag missade nu men måste pausa och debriefa ibland. Trots att jag vet att det inte är mycket att förvänta så blir jag ändå helt .
Över 300 registrerade SWB-avkommor att utveckla - förutom Total Hopes egna intressanta härstamning - och det enda som sägs är alla dessa floskler och helt meningslösa kommentarer som "nej nej oouch ni såg vad det sjönk vad tråkigt" "femton byten i varje, koefficient 2" "samla till piruetten" "sista linjen upp nu" Ja, OCH?! Exakt allt detta är ju kommentarer som varje genomsnittlig hobbyryttare skulle kunna komma med utan att kalla sig "expertkommentator".
Och sedan upprepas detta med "femton byten i varje" och "samla till piruetten" även för nästa och nästa och nästa ryttare så ingen hinner glömma att det är just femton byten och att man behöver samla galoppen inför piruetterna. Känner att jag blir mer och mer förlåtande mot A-M för att jag retar mig så mycket på GB.