Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah vad trist… jag tror ju inte de oavsett skulle gått vidare till nästa omgång eller räknats med i lagets resultat men det är ju roligare om man gör sig själv rättvisa på ett mästerskapJa det var mycket sämre tyvärr. Det brann fullständigt i bytena i varje, taktmissar i piaff och passage, dålig böjning i skolorna och tappade bakdelen i travslutorna. Förstår att hon är besviken.
Vad trist!Johanna misstänker tungan över eller mellan betten, av ritten att döma tror jag samma, Mary såg ut att vara jättebakom skänkeln vilket typ aldrig händer, hon brukar piaffera så hovarna trummar och nu stannade hon nästan, aldrig sett henne gå sådär, tyckte synd om Johanna.
Såg att f d avelshingsten Flambeau 1313 startar för Belgien. Det kommer väl de svenska kommentatorerna inte heller uppmärksamma. Tycker att det är snudd på skandalöst att de inte har nämnt sånt som att Zack tävlade mot sin egen son Zonik flera gånger. Eller att Isabell Werth red Total Hopes mamma.
Har för mig att de vid VM förra året till slut kläckte ur sig att Sir Donnerhall II var pappa till Astoria, det var första gången något sånt nämndes.
Glad att jag missade detEftersom Anna-Maria kvittrande glatt och tvärsäkert presenterade Weihegold som "en hingst" i någon av hennes sista starter så känns det ju väldigt osannolikt att de dessutom skulle lyckas reda ut att det är Total Hopes mamma.
Det är det väl verkligen inte?Jag stör mig på att dressyr är en gångartstävling framför allt annat...
Vilket väl egentligen inte är så konstigt? En häst med bra gångarter kommer få bättre poäng än en häst med sämre gångarter om de gör rörelsen lika bra tekniskt sätt. Den gör ju rörelsen med mer gest och uttryck och då blir det bättre poäng. En häst med stor gång kommer tex träda över mer i i sidvärtsrörelser än en häst med begränsad gång.Jag stör mig på att dressyr är en gångartstävling framför allt annat...