Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Patrik borde faktiskt ha de ekonomiska förutsättningarna att få loss Bohemian. Vem vet, det kanske finns en plan inför Paris.Jag är helt klart team Glamourdale, Dalera är mjuk och fin men hon hade kunnat vinkla inunder sig lite mer i ökade traven.
Är inget jättefan av Touchdown, tycker den är lite trist? Drömmen hade ju varit om han hade kunnat ha kvar Bohemian till sig själv istället för till försäljning
Jag håller med dig om Touchdown, så som den går gick den när den debuterade, den borde vara starkare och ha lite mer uttryck nu!Dalera hade inte så fin mun hon brukar ha idag...
Tycker att Patrik tappat i precision när han rider. Formen är som i en MsvB och han lotsar runt hästen istället för att r i d a ett mästerskap. De kan mycket bättre.
Jag är lite pessimist och tror inte på medalj. Kanske en fjärde- eller femteplats för laget. Men jag gillar att det är lite nya namn som får ta plats i laget.
Har noll koll på vilka hästar de andra länderna har i sina lag, så jag får kanske återkomma med vad jag tror/tänker efter första dagen. Om jag orkar titta. Känner mig inte jättepepp med kommentatorerna, men kanske om jag stänger av ljudet...
Funny because it’s a little bit trueJag tycker Dalera ser ut som en tjock gammal ridskolehäst.
Så ännu mer imponerande hur väl utbildad hon ärJag tycker Dalera ser ut som en tjock gammal ridskolehäst.
Har bara läst hit så någon annan kanske svarat.Gunilla pratade om att Dujardins häst var så trång i piaffen men ändå höll balansen så fint. Men det såg ut som triangulering tyckte jag. Borde man inte nämna att hästen behöver mer styrka och då kommer det inte bli så trångt mellan fram och bak?
Finns ingen SVT sändning från igår men hela ritten finns på YouTubeJag vill se Carl Hester, vilken sändning är det jag ska kolla på förmiddagen eller eftermiddagen?
Serierna och saxen är ju helt enormaSvårt att ha mer uppförsbacke i galoppen än Glamourdale, och fortfarande vara kvar på marken...