Elitloppet 2009!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Kentucky
  • Startdatum Startdatum
Sv: Elitloppet 2009!

Jag tycker att det är nog 2-3-4 klassers skillnad på guld divisionen och Elitloppet eller rättare sagt alla större lopp.

Vilka skulle ha varit sämre det har enligt mig varit såpass dåliga hästar i elitloppet varje år men blev inte denna inbjuden i brist på andra bättre hästar?
Det var ju ett lopp där guldarna fick tävla om en plats i Elitloppet något mera rättvist tycker jag. Men men vi får se imorgon :D hoppas det blir roligt ändå.:bow::love:

Det är där man får ställa sina små campingstolar, ingen annanstans. (Om du tänker på de vita uppmålade rutorna intill banan)

Jag vet inte riktigt hur det ser ut "på riktigt", jag kollade på den uppritade i kartan i programmet och då var det ett litet grönt område nära mål.
Men det låter ju i alla fall logiskt då, tack!

Beror på närvarhur.
Mitt sällskap är inbjudna till Hästsportens hus. Och det är ju jag portad.

Jag vet inte riktigt hur det ser ut "på riktigt", jag kollade på den uppritade i kartan i programmet och då var det ett litet grönt område nära mål.
Men det låter ju i alla fall logiskt då, tack!

Om det var grönt tänker jag mer att det antingen var nya vinnarcirkeln eller ölområdet med bänkar? Den målade platsen för stolar är längs med hela upploppet, och lite mer!

Om det var grönt tänker jag mer att det antingen var nya vinnarcirkeln eller ölområdet med bänkar? Den målade platsen för stolar är längs med hela upploppet, och lite mer!

Nej, området är markerat med "1:a parkett" på kartan.
Aja, det visar sig väl vad det är om några timmar. :p

Jag k0ommer gärna, dock strax efter kl.11. Ska vi ha någon slags symbol så vi känner igen varandra? Får roliga syner i huvudet nu...:angel::rofl:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Tips på mellanstor hund för barnfamilj

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka