Elitloppet 2007

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Rigolette
  • Startdatum Startdatum
R

Rigolette

Snart äre dax ! ;) Våran stora travfest .. !
Vilka ska dit !? :D Och självklart den stora frågan;
Vilka pållar vill ni se i finalen ?

Jag vill självklart se Goopen och Conny men jag blev påhoppad av en kompis som tvivlade på att han skulle komma med, och om han skulle komma med - knappast vara med i leken ?

Commander Crowe är en häst jag gärna vill se nästa år, han är väl kanske inte riktigt mogen att tampas med dom "stora" grabbarna ännu ?

Och hemmapållen Hot Tub, skulle vara jättekul å se ! :D Undra bara om han står emot den absoluta eliten ?

Och Elitkampen .. självklart Faksen ;P Men en annan liten stjärna i mina ögon är hemmapållen och grannen Lundås Emelie ! Som även är Ellas syster om ni ville veta ;) (Båda är u. Stjärnpella) som jag gärna skulle vilja se, men vet inte om hon pallar ? :p

Aja .. det här var bara lite funderingar som jag går runt och tänker på ;) Dela gärna med er av era egna funderingar .. vore kul å veta om nån tyck samma som ja ;):angel:

Sv: Elitloppet 2007

klart man ska vara där, heela helgen ;) :D

conny hoppas jag verkligen på att han håller sig frisk o kry nu o visar vilken kämpe han är och att han då får vara med,
skulle även vilja se kesaco phedo, jaded, jocose, (Mr Muscleman, gentleman som redan är inbjudna), Riva del sole, frullino jet, giant superman, giant diablo.. har faktist ingen vidare koll på dom utländska hästarna :o
men det skulle ju vara kul o se vad hot tub har att erbjuda, han gjorde ju ett bra lopp i olympiatravet!

sen going kronos så klart, men de får vi väl vänta på tills nästa år.

Senast ändrad:

Åh vad kul :D Jag Kanske ska dit .. :smirk: :( Vill så gärna diit ! Men det slutar väl med att man hoppa å studsa som en tok i soffan .. i år igen .. :smirk:

Jag hoppas Verkligen att allt går vägen för Conny och Goopen .. ! Lite tragiskt att allt vart som de vart i Frankrike, och en start och förhoppningsvis seger (?) i Elitloppet vore ju inte fel .. ;) Jaja .. ;P

Hot Tub, ja, ett kanon lopp kan man Lungt säga att han gjorde .. ! Vore ruskigt kul för Öhman och compani om han kunde komma med och visa vad han går för :)

Elitkampen då ? Vad säger ni ? :)

Jag ska också dit. Ska bli kul att se australiensaren i Harper Hanovers, utöver det tittar jag gärna på Going.

Jag vill se Gentleman som vinnare..... Lite av en egotripp eftersom han och det föl dom föds här hemma om ett par veckor har samma pappa och samma morfar....

ja klart man ska dit... Och att Hot Tub skulle bli så bra som han är trodde jag inte när han stod hos P.L... han stod på samma gång som jag arbetade, så jag "skötte" honom var tredje helg när jag jobbade där.. Hoppas han går ut under Elitloppshelgen!:bump:

"Elitloppsaktuella Peaceful Way svarade inte för någon bra årsdebut på Meadowlands i natt. Trevor Ritchie forcerade tidigt hästen till ledning men hon såg inte som bäst ut.

- Jag har inte sett loppet själv men tydligen blev hon het och galopperade sen 400 kvar. Det var ju inte så bra men jag vill gärna prata med tränaren själv och höra hur de tänkt den kommande matchningen innan vi tar några beslut, säger Mattias Stenby."

travnet.se

Ær i Grekland under Elitloppet! Vilken miss i planeringen... :cry: :cry: Men visst ær det lætt att hitta live på atg.se? så ska man bara førklara før alla andra att man MÅSTE va vid en dator då :D
Jag hejar på Gentleman, Halmstadmænniska som jag ær i grunden :D

Kommer vara på valla lördag och söndag :banana: Har alltid haft Jocose som personlig favorit, vore kul om han fick chansen.

Jag hejar på Super Light! Snacka om att vara liten och naggande god! Heja Sverige!

Hm.. Segraren, vad var det han hade för snören i svansen? :p

Ingen bra dag i sailas värld!
Järvsöfaksen vek ner sig och tog stryk igen, och Super Light kom inte ens till final!
Kul med Red Chili Pirats tredjeplats som var oväntad.:bow: :bump:

Faksen är enligt mig slut tyvärr, tråkigt men sant..

Heja Moe Odin :banana:

Var det bara jag som såg att segraren inte gick rent efter loppet?
såg bara en snutt på TV där media jagade honom och inte såg han ut att gå rent.

han vann ju iaf det är ju det som räknas sen om han gick orent efter loppet har jag ingn aning. min häst hade grna fått gå orent om hon vann elitloppet!:angel: jag kollade faktiskt inte jag var för besviken över att mr muscleman inte vann.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 931
Samhälle Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 974
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 054
Senast: machafuko
·
Relationer Det finns nog några på det här forumet som kommer ihåg mina tidigare trådar och hela spektaklet runt dessa. Jag vill börja med att säga...
2
Svar
30
· Visningar
4 304
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar