Elektronisk "skrämma bort" sak - fungerar det?

alazzi

Trådstartare
Har sett en sak i en katalog som säjs kunna skrämma bort lösa hundar och katter med hjälp av ultraljud. Någon som vet om det fungerar? Den i katalogen kostar bara 40 Euro så det är ju inte dyrt om det fungerar.

Har inte fått upp elstängsle ännu, tänkte att denna pryla kanske gör samma jobb.
 
Sv: Elektronisk "skrämma bort" sak - fungerar det?

Jag tror jag vet vilken du menar, eller vad för sort iaf. Min kompis familj hade en sådan för att få bort katterna som sprang i deras trädgård. Av vad jag förstod så fungerade den till en början. Men efter något halvår så tror jag katterna fattade vad det var, dock blev det iaf bättre med den, än innan de skaffade den. Det är ju värt att testa om den inte kostar så mycket.
 
Sv: Elektronisk "skrämma bort" sak - fungerar det?

Absolut fungerar det (i alla fall där jag bor). Här har du produkterna som jag har använt och de har fungerat bra för att skrämma bort katter: [Bortplockad länk av moderator]
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 631
Senast: fixi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tänkt göra ute har fått skjutas på tills det blir bättre väder. Det enda jag kan komma på att göra ute...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
10 006
Senast: ameo
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 245
Senast: ako
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 088

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp