Elektronisk "skrämma bort" sak - fungerar det?

alazzi

Trådstartare
Har sett en sak i en katalog som säjs kunna skrämma bort lösa hundar och katter med hjälp av ultraljud. Någon som vet om det fungerar? Den i katalogen kostar bara 40 Euro så det är ju inte dyrt om det fungerar.

Har inte fått upp elstängsle ännu, tänkte att denna pryla kanske gör samma jobb.

Sv: Elektronisk "skrämma bort" sak - fungerar det?

Jag tror jag vet vilken du menar, eller vad för sort iaf. Min kompis familj hade en sådan för att få bort katterna som sprang i deras trädgård. Av vad jag förstod så fungerade den till en början. Men efter något halvår så tror jag katterna fattade vad det var, dock blev det iaf bättre med den, än innan de skaffade den. Det är ju värt att testa om den inte kostar så mycket.

Sv: Elektronisk "skrämma bort" sak - fungerar det?

Absolut fungerar det (i alla fall där jag bor). Här har du produkterna som jag har använt och de har fungerat bra för att skrämma bort katter: [Bortplockad länk av moderator]

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 734
Senast: fixi
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 463
Senast: Ragdoll
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 674
Senast: Johanna1988
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 905
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #10