vinkelina

Trådstartare
visst känns det surt ibland, då man bara ser pengarna flyga iväg.

visst gillar ja min häst, men ibland blir det lite för mycket. har henne på foder ännu bara, men måste nästan handla all utrsutning ny, för den som hon har är ganska dålig. ägarn kommer inte att betala nått, för det är meningen att ja ska köpa henne senare.

ibland vill man vara en rik liten unge som får allt man pekar på, inte samboende med en studerande, så man lever i princip på en lön.

Sv: ekonomi

Fast om du väljer att köpa allt nytt istället för begagnat så får du ju skylla dig själv lite.

Sv: ekonomi

hittills har ja köpt nytt, men har varit bortstar, grimma o såna småsaker, som ja inte vill ha begagnat. regntäcket oxå nytt, men billigt från b****s

vissa saker vill man ha nya, vissa kan man tänak sig begagnade

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 031
Senast: Squie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 296
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
3 482
Senast: Exile
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 331
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar